Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Tevreden

Mooiste uitzicht van de steek en lekker eten. Ik ga hier telkens terug. Maar wel zeer druk. Goed ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2021
BiekeB38
via mobiele applicatie
Voor het uitzicht de mooite waard.

Mooi uitzicht boven in de bar. Niet echt vriendelijk ontvangen. Maar het bier en de picon maakten ... meer lezen

Beoordeeld op 14 september 2020
Johan10-1962
Stekene, België
Lees alle 160 beoordelingen

Beoordeeld op 12 juni 2019

St. Bernardus heeft sinds enkele maanden een nieuw concept. Je kan nu individueel een reservatie maken voor een bezoek. Er is een prachtige roof-top bar, aangelegd hoppeveld, alsook een ondergrondse parking en lift.
Op vrijdag 7 juni hebben we met 3 personen een rondleiding gevolgd in de brouwerij. Filmpje was informatief, maar wegens de slechte klank is het moeilijk verstaanbaar (ondertitels misschien) Gidsbeurt was ok. Afsluiter met 2 proevertjes in Bar Bernard, prachtige roof-top uitzicht en je krijgt nog een geschenkenpakket.

Datum van activiteit: juni 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dank je Kristin, we nemen jouw commentaar ernstig: we gaan het filmpje binnenkort laten ondertitelen.

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Op een mooie lentedag bar Bernard bezocht! Vanaf het groot terras Heb je een fantastisch uitzicht op de heuvels! Op dit terras prachtige meubelen van extremis.
Leuke en originele kaart met wat hapjes en gerechten. De bediening liep vlot en alles wat mooi gepresenteerd. We komen zeker nog eens terug om iets te eten.
Nobody is perfect dus ook een puntje van kritiek: binnen kan het heel lawaaierig zijn. Als je met je 2’tjes rustig wil dineren ga je beter ergens anders of zoek je een plaatsje ergens in een hoekje van het restaurant.

Datum van activiteit: mei 2019

Dank Jurgen!

Beoordeeld op 13 april 2019

wij gaan er vast en zeker wel eens gaan overnachten ik hoop dat het niet zo is als in de paterstafel

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019

Sint-Bernardus heeft een aantal verbouwingen achter de rug: een ruime shop, parkeergelegenheid onder de brouwerij en vooral de rooftop bar. De rondleiding is niet spectaculair: als bierliefhebber heb ik al veel beter meegemaakt.
Voor de rest toch wel de moeite om eens te passeren wanneer men in de buurt is.

Datum van activiteit: maart 2019
Pieter V, Public Relations Manager van St. Bernardus Brewery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Dank voor de mooie woorden.

Beoordeeld op 3 maart 2019

Je betaalt 12,5 euro per persoon voor de rondleiding. Je ziet, een kookketel van vroeger en nu, een hangar met plastiek bakken, het spoelsysteem en een filmpje (onduidelijk gesproken zelfs voor een W-Vlaming). Dit is zijn geld niet waard. Geen gemoderniseerde brouwerij. Je krijgt achteraf twee kleine proevertjes (15cl) en een pakket met vier biertjes + glas, wat de inkomprjs dan een beetje compenseert.

Datum van activiteit: maart 2019

Dank voor jouw reactie, we betreuren dat je het geen positieve ervaring vond.