Beoordeeld op 8 september 2020

Wij werden erg hartelijk ontvangen en kregen meteen een rondleiding door de guesthouse. Na het zien van de gemeenschappelijke ruimtes werden we naar onze kamer geleid. Deze bevond zich in een apart gebouw. Na het zien van de foto's op internet hadden wij een mooie kamer verwacht, maar dit bleek niet zo te zijn. De kamer die wij kregen was veel kleiner dan de andere kamers en was erg onpraktisch ingedeeld (er was een soort onhandige tussenruimte tussen het slaapgedeelte en de badkamer). De badkamer was op het eerste zich in orde, maar bij het douchen merkte we dat de douchekop los hing. De kamer was ook geconnecteerd aan een andere kamer met een gesloten deur, maar hierdoor leek het soms of de andere gasten op onze kamer zaten. Je hoorde hen zelfs het toilet doorspoelen! In de kamer hing ook een onfrisse geur.
's Nachts is het niet mogelijk om de kamer volledig te verduisteren.

Op de dag van aankomst huurden we ook fietsen, hiervoor is de streek erg mooi. Het zou enkel praktischer zijn als je de fietsen zou kunnen ontlenen in de Guesthouse zelf, want nu hebben we ons moeten haasten om ze op tijd terug binnen te brengen.

Het ontbijt was wel zeker de moeite waard en ook daar was de bediening aan tafel (o.w.v. corona) top!

Kortom, het ontbijt en de bediening waren top, maar van de kamer hadden wij voor deze prijs toch verwacht dat ze zou beantwoorden aan de foto's. Jammer dat je voor elke kamer dezelfde prijs moet betalen, hoewel onze kamer in de verste verte niet leek op de foto's op de website.

Datum van verblijf: augustus 2020
Pieter Verdonck, Marketing van Guesthouse Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Beste, dank voor jouw eerlijke mening. Jijzelf bent er niet meer mee gediend waarschijnlijk, maar we zullen wel oplossingen zoeken om het op te lossen voor toekomstige klanten.

Beoordeeld op 16 december 2019 via mobiele applicatie

Het is een leuke b&b met een mix van ouderwetse gezelligheid en nieuwe elementen , heel rustig gelegen ! We werden vriendelijk onthaald en mochten een St Bernardus biertje , naar keuze , uit de frigo nemen als verwelkoming. Het ontbijt was héél lekker , niet overdreven veel keuze maar wel verse producten! De kleinere kamer was een beetje teleurstellend. De lavabo bevond zich in de slaapkamer , de douche bevond zich achter de deur bij het toilet ! Niet praktisch maar het was wel héél proper! We hebben op zondag de rondleiding in de brouwerij gedaan met als afsluiter een gratis St Bernardus biertje. Was leuk !

Datum van verblijf: december 2019
Pieter V, Public Relations Manager van Guesthouse Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Dank je, Nadine!

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst.
Mooie gerenoveerde guesthouse met zeer verzorgde kamers.
Ontbijt buffet en indien gewenst een vers eitje.
Vriendelijke gedienstige bediening.
Het dakterras van de bar is zeker aan te raden.
Wel op tijd reserveren als je wil blijven eten.
We hebben ook voor de rondleiding in de brouwerij gekozen, waar je voor je geld ook nog een geschenkje krijgt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Pieter V, Public Relations Manager van Guesthouse Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Merci!

Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Alles wat je kan en mag verwachten. Zeer ruime propere kamer met badkamer en wc.Een uitgebreid ontbijt . Grote living die vrij mag gebruikt worden met daarbij een frigo gevuld met de bieren van de brouwerij .Een dikke aanrader en een pluim voor het ontvangst en de service tijdens het verblijf . Hier komen we zeker nog terug

Datum van verblijf: mei 2019
Pieter V, Public Relations Manager van Guesthouse Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Dankjewel voor de leuke recensie en hopelijk tot nog eens!

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een geweldige locatie naast de brouwerij.
Super vriendelijk, behulpzaam en goede tips.
Ontbijt is goed en uitgebreid met persoonlijke bediening.
Als in weer in de omgeving ben kies ik deze locatie om te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2019

Dank je, Mark!