Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een geweldige locatie naast de brouwerij.
Super vriendelijk, behulpzaam en goede tips.
Ontbijt is goed en uitgebreid met persoonlijke bediening.
Als in weer in de omgeving ben kies ik deze locatie om te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 december 2018

Wederom een weekend in het brouwershuis verbleven en het was zoals elke vorige keer een zeer prettige ervaring. De gastvrijheid van Jackie en haar collega's zorgde ervoor dat het wederom huiselijk aanvoelde en de moeite die ze doen om het de gasten naar de zin te maken en zich comfortabel en thuis te laten voelen is zeer bewonderenswaardig.

Wat echter wel gezegd moet worden is dat nu langzaam de contouren zichtbaar gaan worden van wat het management van St Bernardus blijkbaar voor ogen heeft voor de toekomst. Dat er het nodige aan onderhoud toe was moge duidelijk zijn, maar wat ons betreft zijn we er niet direct van overtuigd dat de reeds gedane veranderingen aansluiten bij het sfeerbeeld wat wij hebben van het bier St Bernardus. De modernere en strakkere aanpassingen van het Brouwershuis, de nieuwe Bar Bernard en het toekomstige gastenbeleid staan wat ons betreft ver af van de landelijke, gemoedelijke en klassieke uitstraling die in onze ogen juist zo goed bij het biermerk past. Wij hopen dat het Brouwershuis de zo kenmerkende gastvrijheid en uitstraling gaat behouden omdat het wat dat betreft echt een van de pareltjes op zijn gebied is, het zou eeuwig zonde zijn als dat de nek omgedraaid gaat worden. Niet elke verandering is een verbetering.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

het huis is zeer rustig gelegen net naast de brouwerij ,( zeker het bezoeken waard ! )
De kamer die wij hadden was zeker in orde alles is vernieuwd .
De gastvrouw neemt de tijd om uitleg te geven over wat de mogelijkheden zijn in de buurt .
S'avonds kan je nagenieten in het zeer ruim salon met een sint-Bernardusbiertje .
Het ontbijt was van heel goede kwaliteit
We komen daar zeker nog eens terug !!

Datum van verblijf: juli 2018
Pieter V, Public Relations Manager van Guesthouse Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dank voor de mooie woorden, Philip!

Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Prachtig huis en locatie. Helaas nu een wat verwaarloosde indruk. Bedden goed en schoon maar badkamer is aan vervanging toe! Ontbijt prima, maar niet meer zoals het was. Vriendelijke bediening en hulp bij het plaatsen van de krat Watou bier in de auto. Indruk dat andere gasten wel erg veel van het gratis bier drinken. Vraagt s avonds om aanwezigheid van personeel.

Datum van verblijf: juni 2017
Pieter V, Public Relations Manager van Guesthouse Brouwershuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2018

Hallo, bedankt voor jouw eerlijk commentaar. Sinds uw bezoek werden alle badkamers en douches vernieuwd, de veranda wordt op dit moment vernieuwd. Binnen enkele maanden zijn de verbouwingswerken achter de rug! Steeds welkom in Watou :-)

Beoordeeld op 5 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gastvrouw,maar kamers en gebouw aan renovatie toe vooral voor de prijs mag het wat meer zijn het ontbijt was in orde maar niet meer dan dat,geen vers fruitsap en de fruitsla was ook geen meerwaarde aangezien het volop seizoen van het fruit is was de fruitsla smakeloos,ook de onderhoud van de kamers en vooral de douche laat te wensen over ook het toilet mag grondiger gepoetst worden de kamers ruiken wat muf.Spijtig

Datum van verblijf: juni 2017

Hallo, dank voor jouw comment. We nemen de kritiek zeker ter harte: sinds uw bezoek werden alle badkamers en douches vernieuwd en op dit eigenste moment wordt de veranda verbouwd. Binnen enkele maanden zijn de verbouwingen achter de rug! Tot binnenkort in Watou voor een herkansing :-) ?