Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Ondanks simpele uitstraling erg goed. De kamer was redelijk zoals in vele hotels schuiven de bedden bij de minste beweging uit elkaar wat makkelijk te voorkomen is door een anti slip onder de bedpoten.
Dit komt de nachtelijke romantiek niet ten goede.
De keuken is ondanks de simpele uitstraling uitstekend in orde dus de prijs kwaliteit ook.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 19 september 2019

Alles was netjes niet ultra modern maar voor de prijs was het in orde.Het ontbijtbuffet was zeer lekker alles was aanwezig maar met zelfbediening. Voor ons was er niets op aan te merken.. Mooie uitvalbasis voor fietstochten.

Kamertip: WIJ hadden een kamer aan de voorkant niet groot maar ok
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor het derde jaar op rij met vrienden in dit hotel een nacht gelogeerd. Er is weinig keuze in Watou en dit hotel ligt mooi centraal midden in het dorp aan het Watouplein met gratis parkeerplaatsen voor de deur. Ideaal voor ons bezoek aan het Kunstenfestival Watou. Maar dit jaar is waarschijnlijk het laatstse jaar. Volgend jaar op zoek naar een verblijf waar de kamers schoon zijn en de eigenaren klantvriendelijker. Ondanks email contact vooraf kan er geen “welkom” of andere vriendelijkheid van af. We hadden de “comfortkamer” met geschakelde badkamer met douche en toegang tot een terras aan de achterzijde van het hotel. De bedden waren prima, de rest van de meubelen lijken op een samengeraapt zootje en de kamer was smerig. Overal spinrag en het wemelde er van de muggen. Dat vorige gasten daar ook last van hebben gehad was goed op de muren te zien (platgeslagen insecten). De boekenplankjes naast het bed kwamen bijna uit de muur en de kit in de badkamer voldoet al lang niet meer. De waterkoker is smerig, maar je zou er thee of oploskoffie mee kunnen maken. Hier is een flinke schoonmaak of beter nog, een stevige renovatie noodzakelijk! Het ontbijt wordt geserveerd in een ruimte achter de receptie. Daarachter zit een soort van serre waar het snel te warm wordt en waar dus wel het buffet is met de verse produkten. Niet ok. Als je een ei wilt dan moet je die zelf koken in een frietpan die omgedoopt is tot waterkoker. Een ei bakken kan ook, maar dan is het ook zelfservice. Bruin brood is er niet te vinden. De eigenaren reageren nauwelijks op de gasten, doen zelfs pissig als mensen “verkeerd” gaan zitten in de ontbijtruimte. Hoe moeilijk is het om “gereserveerd” op een tafeltje te zetten? Bij uitchecken kan er geen “bedankt voor uw verblijf” of “goede reis terug” van af. Misschien groeit het ze boven het hoofd en hebben ze er eigenlijk geen zin meer in?

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Mijn vriendinnen aten scampi's met slaatje, frieten met carbonades en ik at kaaskroketten.
Er lag op het bord naast de carbonades ananas ?!
De wortelen en de selder kwamen uit blik of bokaal ?!
Ik betaalde 20 euro voor 2 kaaskroketten die recht uit diepvries van de ALDI konden komen, met beetje sla, enkele stukjes tomaat en geraspte wortelen en selder uit bokaal....
We gaan hier zeker niet meer terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

De standaard kamer liggen aan de voorkant en zijn zeer gehorig als je met raam open slaapt. Dit is zomers wel nodig anders is het veel te warm. De wastafel in de badkamer. is heel klein maar de douche is prima.
De gastvrouw is zeer vriendelijk en het ontbijt is prima. let je wel dat je pas vanaf 08.30 uur kan ontbijten.

Kamertip: Kamers aan de voorkant zijn gehorig omdat ze aan een doorgaande weg liggen.
Datum van verblijf: juni 2019