“Lekkere afsluiter na brouwerijbezoek ”
Beoordeling van Bar Bernard

Bar Bernard
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Watou
Prijsklasse: € 11 - € 25
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bezoek aan de brouwerij kan je in de rooftop bar terecht voor een hapje en een drankje. Lekkere biertjes geproefd. Lekkere wafel, ijs en plank met kaas en charcuterie. Mooi gepresenteerd. Prachtig uitzicht.

Datum van bezoek: mei 2024

13 maart 2024 beoordeeld

Vrijdagavond en gereserveerd. Bij aankomst worden we eerst nog een minuutje genegeerd door de "hoofdkelner?" om daarna de reservatienaam door te geven. In mijn familienaam komt de letter G voor, maar de "hoofdkelner?"vond het nodig om mijn naam tweemaal te vragen, omdat er gereserveerd was - volgens hem - op ... H...., ipv op ... G...... Misschien is dit West-Vlaamse humor, soit.
We bestellen een vispannetje en de Vlaamse stoverij.
Het bestelde eten was binnen de 4 minuten aan tafel. Wonder van de microgolfoven ! Helaas was het vispannetje zeer warm aan de buitenkant maar binnenin nogal lauw.
De Vlaamse stoverij in een pannetje opgediend was OK van temperatuur en qua smaak vergelijkbaar met die van de betere frituur. Dit kan echter niet gezegd worden van de "frieten". Wie in godsnaam heeft dit soort van product uitgevonden en er het label frieten opgeplakt?
Frieten worden verondersteld van gemaakt te zijn van aardappelen. Dit was hier echter niet het geval. De enige smaak was die van het frietvet en bovendien was de helft van de -royale- portie nog eens voor de tweede (of derde?) keer gebakken.
Pluspunt: vatbaar voor beterschap!

vrijdag 08 maart 2024

Datum van bezoek: maart 2024
29 december 2023 beoordeeld

Lekker gegeten, vlotte bediening
Mooi zicht, aanrader
Kaasplankje bij de aperitief was lekker, verschillende soorten afgewerkt met nootjes

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer
9 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de tour kun je hier wat drinken, ook zonder de tour trouwens. Vanaf de rondgang buiten heb je prachtig uitzicht over de omgeving en ook de hopvelden.

Datum van bezoek: december 2023
6 oktober 2023 beoordeeld

Onze groep van twintig mensen had een uitstap gepland en keek er enorm naar uit. We hadden alles zorgvuldig georganiseerd en gereserveerd via mail en bevestiging telefonisch gekregen. Maar een week voor onze geplande datum kregen we een telefoontje dat onze reservering werd geannuleerd. Dit was zonder twijfel een zeer teleurstellende ervaring.

De manier waarop deze annulering werd afgehandeld, was ronduit onprofessioneel. Er was geen voorafgaande waarschuwing of alternatief geboden. We werden gewoon doodleuk verteld dat onze groep niet kon gaan doordat er geen personeel beschikbaar is....

We begrijpen dat er soms onvoorziene omstandigheden kunnen optreden, maar het is onaanvaardbaar dat een grote groep zo laat wordt geïnformeerd omdat er geen personeel is en de manager toevallig op reis is...

We hopen dat anderen deze beoordeling lezen en er hun voordeel mee kunnen doen.

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Bar Bernard bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Bar Bernard geweest? Deel je ervaringen!