“Heb je veel tijd? Kleine porties en slechte bediening”
Beoordeling van Bar Bernard

Bar Bernard
Geclassificeerd als nr. 5 van 11 Restaurants in Watou
Prijsklasse: € 11 - € 25
1 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, jammer genoeg bijna half uur moeten wachten tegen dat iemand kwam om de bestelling op te nemen (na het zelf vragen aan de toog dat we er al zo lang zaten) uiteindelijk bestelling kunnen doen met start schotel Nacho's en aperitief. De Nacho's kwamen redelijk vlug, de aperitief jammer genoeg niet. Na bijna 3/4 schotel op te eten eindelijk aperitief na meer dan 20min wachten. Het eten zelf was goed maar wel een hele kleine portie, we waren met 3 mensen die de stoofvlees namen, we kregen elk een leeg bord en moesten namelijk 1 potje met 3 delen. Elk een goeie 4 a 5 stukjes vlees en dat was het. de saus,salade en frietjes waren voldoende. Voor het dessert ook weer lang wachten na zelf paar keer teken te doen dat we nog iets wouden bestellen. Ze stonden thans buiten met 4 a 5 obers rond te kijken en te praten en keken zelf meerdere malen voorbij ons. Dankzij de dame die binnen werkte heeft ze 1 vd obers naar ons gestuurd. Het dessert was niet echt de moeite voor die prijs, ambachtelijk ijs was goed maar minimalistisch opgediend (potje met dekseltje)
Jammer dat deze zaak slecht gerund word, is een toplocatie en het zou een topzaak kunnen worden. Maar speciaal zoveel km's vd kust naar hier komen voor meer dan 3u aan tafel te zitten voor een kleine portie stoofvlees en een potje crème dat gaan we niet meer doen.

Datum van bezoek: oktober 2023

23 augustus 2023 beoordeeld

Eten lekker, behalve bij het bestellen van een cava iets zoets (demi-sec of siroopje toegevoegd) gekregen. Medegasten zelfde genomen en normale smaak (brut). Gemeld aan garçon en zei dat het niet kon alsof men doet voor het plezier zou uitvinden. Met tegenzin een ander glas gegeven dat volledig normaal en goed smaakte.
Dame die bediende heel lomp en onbeleefd. Men vroeg wat suiker bij de koffie. Antwoord: "ga je ons helemaal ruïneren". Bij het brengen werd de suiker bijna op tafel geworpen. Bij opmerking dat 1 iemand nog niet bediend was gaf men het antwoord: jaja, 't komt wel hoor. Klinkt wellicht ongeloofwaardig maar is pure waarheid. We waren met een groep van 40. En zelf waren we heel beleefd en vriendelijk tegenover personeel. Was nochtans niet de eerste keer dat we er gingen.

Datum van bezoek: augustus 2023
18 augustus 2023 beoordeeld

Eerst staan wachten tot men ons een tafel zou toewijzen, we werden niet gezien. Dan zelf maar een tafeltje gekozen en zitten wachten en wachten en wachten... Uiteindelijk maar terug vertrokken. Dan maar in een plaatselijk cafeetje iets gaan drinken waar ze ons wel graag zagen komen.

Datum van bezoek: augustus 2023
17 juli 2023 beoordeeld

Hier zijn ze ons niet meer terug. Met 10 mensen gaan eten waarvan de helft ziek was de dag erna. Bediening was alsook helemaal niet vriendelijk!

Datum van bezoek: juli 2023
17 juli 2023 beoordeeld

Heel onvriendelijk ontvangen al van bij aankomst.
Ons eten was op eerste zicht zeker ok. Tot mijn man zijn mosselen kreeg en deze niet open waren. Na een tweede maal de mosselen op het vuur te zetten kreeg hij ze terug, nog steeds ongeopend. Wanneer we hier iets over zeiden ging de garçon in discussie. Wat al heeeeel onprofessioneel was. Dag na dien was het ons al zeker niet bevallen. 4 van de 10 mensen zat de dag nadien een volle dag op het toilet.
Het was vreselijk.

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Bar Bernard bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Watou, West-Vlaanderen

In Bar Bernard geweest? Deel je ervaringen!