“Verborgen ontdekking”
Beoordeling van Petit Watou

Petit Watou
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Watou
Beschrijving: Diep in de Belgische Westhoek vind je “Petit Watou”. Een klein, gezellig restaurant gelegen op de Kleine Markt van het authentieke Watou, in de schaduw van Poperinge. Watou: een dorpje waar die typische “iedereen kent iedereen” sfeer van vroeger nog steeds hangt en waar voor de vele beschermde dorpsgevels nog bankjes staan voor gezellige onderonsjes, maar waar er vooral nog aan eerlijke ambacht wordt gedaan met lokale topproducten als resultaat. Een gevarieerde menukaart die terugkeert naar de essentie van lekker eten staat hier centraal. Met Hanne als gastvrouw en kok Gilles aan de potten, vind je er telkens opnieuw een verrassend aperitief, een heerlijke maaltijd of een zoete zonde. Wij kijken er naar uit jullie te verwelkomen en hopen dat jullie zo kunnen meegenieten van onze passie. Tot binnenkort! Hanne & Gilles
1 week geleden beoordeeld

Via vrienden vonden we dit aan een leuke pleintje gelegen wat weggestopte restaurant.
Reeds bij binnenkomst genoten we van de gezellige sfeer en de warme vlotte ontvangst.
Beperkte kaart maar alle gerechten zijn tip-top in orde. Geen menu noch suggesties.
Gerechten zijn correct geprijsd maar de kleine wijnkaart is erg duur.
We hebben hier genoten van een heerlijke avond en komen zeer graag nog es terug.

1 week geleden beoordeeld

Genoten van de lekkere gerechten en tapas.
Zeer vriendelijke bediening. Heel gezellig ingericht en rustig tafelen.
Alles super netjes en tot in de puntjes in orde!

Datum van bezoek: oktober 2018
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten hier: fijne keuken en fris gepresenteerd. Heel vriendelijke gastvrouw. Een aanrader in de Westhoek!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten in dit gezellig restaurant. Enthousiaste gastvrouw en topkok in de keuken. Seizoensgebonden gerechten, kennis van wijn... kortom: Wij komen zeker terug!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Petit Watou est grand...
Heerlijk genieten van puur en vers in een gezellig kader, topwijntjes van het huis, proficiat aan deze jonge mensen!

Reizigers die Petit Watou bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Watou, West-Vlaanderen

In Petit Watou geweest? Deel je ervaringen!