“Super tafelen in Watou”
Beoordeling van Petit Watou

Petit Watou
Geclassificeerd als nr. 7 van 11 Restaurants in Watou
Beschrijving: Diep in de Belgische Westhoek vind je “Petit Watou”. Een klein, gezellig restaurant gelegen op de Kleine Markt van het authentieke Watou, in de schaduw van Poperinge. Watou: een dorpje waar die typische “iedereen kent iedereen” sfeer van vroeger nog steeds hangt en waar voor de vele beschermde dorpsgevels nog bankjes staan voor gezellige onderonsjes, maar waar er vooral nog aan eerlijke ambacht wordt gedaan met lokale topproducten als resultaat. Een gevarieerde menukaart die terugkeert naar de essentie van lekker eten staat hier centraal. Met Hanne als gastvrouw en kok Gilles aan de potten, vind je er telkens opnieuw een verrassend aperitief, een heerlijke maaltijd of een zoete zonde. Wij kijken er naar uit jullie te verwelkomen en hopen dat jullie zo kunnen meegenieten van onze passie. Tot binnenkort! Hanne & Gilles
25 september 2018 beoordeeld

Aangename sfeer,zeer goede bediening en zeer lekker gegeten,
Een echte aanrader voor wie graag gezellig,rustig en lekker tafelt
Oja,de creme brulé ,hij smelt in je mond.

17 september 2018 beoordeeld

Op dit mooi bebloemde pleintje staat voor ieder huis een bankje, en voor dit heerlijk restaurantje staat een superzonnig terras met uitzicht op "de brouwer " met hopperanken, Het is hier zo rustig en aangenaam vertoeven dat men er de tijd bij vergeet, maar geen probleem ,er is voor ieder wat op de spijskaart te vinden, van lunch tot snack tot lekker uitgebreid, lekkere wijntjes ,dessertjes ,capuccino, enz, en best betaalbaar!

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk knus restaurant!
Lekker eten voor een top prijs! Mooi assortiment wijnen, lekkere tapas. Wij komen terug!

27 augustus 2018 beoordeeld

Heel lekkere lunch aan een eerlijke prijs. Vriendelijke bediening. Gevarieerde kaart met streekproducten en -dranken.

18 augustus 2018 beoordeeld

Petit Watou is een verborgen gezellig plekje op "de kleine markt" in Watou, achter de kerk. Heerlijk rustig en vooral ook lekker. De zaak was net open, maar alles verliep heel vlot en eten was prima.

Reizigers die Petit Watou bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Petit Watou geweest? Deel je ervaringen!