“Super cosy”
Beoordeling van Petit Watou

Petit Watou
Geclassificeerd als nr. 7 van 11 Restaurants in Watou
Beschrijving: Diep in de Belgische Westhoek vind je “Petit Watou”. Een klein, gezellig restaurant gelegen op de Kleine Markt van het authentieke Watou, in de schaduw van Poperinge. Watou: een dorpje waar die typische “iedereen kent iedereen” sfeer van vroeger nog steeds hangt en waar voor de vele beschermde dorpsgevels nog bankjes staan voor gezellige onderonsjes, maar waar er vooral nog aan eerlijke ambacht wordt gedaan met lokale topproducten als resultaat. Een gevarieerde menukaart die terugkeert naar de essentie van lekker eten staat hier centraal. Met Hanne als gastvrouw en kok Gilles aan de potten, vind je er telkens opnieuw een verrassend aperitief, een heerlijke maaltijd of een zoete zonde. Wij kijken er naar uit jullie te verwelkomen en hopen dat jullie zo kunnen meegenieten van onze passie. Tot binnenkort! Hanne & Gilles
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk knus restaurant!
Lekker eten voor een top prijs! Mooi assortiment wijnen, lekkere tapas. Wij komen terug!

27 augustus 2018 beoordeeld

Heel lekkere lunch aan een eerlijke prijs. Vriendelijke bediening. Gevarieerde kaart met streekproducten en -dranken.

18 augustus 2018 beoordeeld

Petit Watou is een verborgen gezellig plekje op "de kleine markt" in Watou, achter de kerk. Heerlijk rustig en vooral ook lekker. De zaak was net open, maar alles verliep heel vlot en eten was prima.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Petit Watou bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen

In Petit Watou geweest? Deel je ervaringen!