“Vriendelijk Vlaams”
Beoordeling van De Helleketel

De Helleketel
Geclassificeerd als nr. 4 van 11 Restaurants in Watou
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met enkele fietsvrienden gestopt aan dit uitnodigend volkscafé. We kregen van de Vlaamse bazin meteen een overzicht van de aanbevolen streekbieren, waar in de buurt iets lekkers te eten was, dat voor haar de toeristen belangrijk waren, ... Een volkscafé dus met de juiste spirit. Een bijzonder café voor de liefhebbers van de streek.

Datum van bezoek: april 2017

2 augustus 2017 beoordeeld

Deze bruine kroeg heeft het altijd al gehad, Lena is altijd klaar met een vlotte babbel en ge krijgt nog tips over de streek als je haar nog iets vraagt. Jammer dat haar hulp enkel frans spreekt, we zitten wel dicht bij de schreve maar er nog niet over. Wel een lekker huisbier en ook lekkere picon aan een goede prijs.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 juli 2017 beoordeeld

Koffiestop op onze fietstoer door deze mooie streek.
Lekker straffe koffie, zoals koffie moet zijn en voor de liefhebber veel streekbieren
Jukebox die plaatjes draait uit vervlogen tijden.
Een cafébazin die veel weet te vertellen over haar streek.
Het interieur van een cafe uit je kindertijd met volksportspelen
In t kort als je hier passeert, zeker eens binnenspringen, t is de moeite waard !

Datum van bezoek: juli 2017
26 juli 2017 beoordeeld

Hier kom je echt weer in je dagdromen van je kinderjaren, Lena is een heel lieve open en eerlijke dame,alles is hier heel eenvoudig en dat siert ! De jukebox ,de picon super lekker ....! Een echte aanrader ! We komen terug Lena!

Datum van bezoek: juni 2017
29 juni 2017 beoordeeld

Een zeer authentiek maar super gezellig cafeetje. De picon is er zeker een aanrader, we zijn er al verschillende malen terug geweest!!

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die De Helleketel bekeken, bekeken ook

Watou, West-Vlaanderen
Watou, West-Vlaanderen

In De Helleketel geweest? Deel je ervaringen!