Beoordeeld op 12 november 2018

Weer,zoals altijd is de pas opgeviste forel meunière met amandelen of au bleu hier super lekker . Mooie natuur ,vriendelijke bediening. We kwamen hier voor de lunch op de middag maar jammer genoeg is deze niet altijd beschikbaar. Op 02-11-2018 kon het niet. Gemakkelijk parkeren.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Slechter of wij ontvangen zijn kan niet,nog geen goeiedag van de baas,de bazin toonde de kamer en gaf nog geen uitleg over ontbijt waar en welke uren,geen douche op ons kamer,geen wifi ,geen tv,geen drinken,niets om tee of koffie te maken,geen kluis,,
Klant onvriendelijk

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi typisch huis. Mooie tuin en idyllische ligging.
We werden begroet door twee lieve maar opspringende honden. Geen probleem voor ons maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit leuk vindt.
De kamer was ruim, netjes en smaakvol ingericht. Ruime badkamer en apart toilet. Geen televisie, geen WiFi, geen netwerk. Je kan ervoor kiezen om even off-line te gaan, maar de voorzieningen zouden voorhanden moeten zijn. En dan de kleine maar ergerlijke mankementjes: de slang van de sproeikop was kapot waardoor de badkamer blank stond na een douche. De lamp in het halletje was kapot net als de wandverlichting aan het eind van de gang.
Het eten was lekker net als de wijn. Maar dat mag ook wel voor dat geld.
Vrij onpersoonlijke en amatareustische bediening.
Samengevat: veel potentieel maar er ontbreekt visie.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 februari 2017 via mobiele applicatie

Wij bezochten het restaurant van dit etablissement en waren dadelijk gecharmeerd door de ligging temidden van een bosrijk gebied aan de rand van Laforet, 1 van de mooiste dorpjes van Wallonië. Wij werden vriendelijk ontvangen en mochten plaats nemen in de gezellige aperitief ruimte. Het Valentijn-menu leek ons best geschikt en niet te overmatig. Van het hapje bij het aperitief tot het dessert waren de gerechten echt lekker, puur en verfijnd. Ook de dranken waren goed aangepast. Correcte prijs-kwaliteitsverhouding! Wij komen hier terug...

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 6 november 2016 via mobiele applicatie

Mooi, gezellig hotel. Rustig gelegen.
Wij hebben er zeer lekker gegeten met onze twee kinderen.

Pluspunten:
-mooie ruime 4-persoons kamer
-eten (diner en ontbijt)
-rust

Minpunten:
-geen wifi (niet nodig als je rust wil)
-geen uitleg bij ontvangst

Datum van verblijf: november 2016