Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 128
PricelineUS$ 128
Hotels.comUS$ 129
TravelocityUS$ 129
FindHotelUS$ 129
Orbitz.comUS$ 129
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Was in eerste instantie lastig te vinden omdat de GPS en Google ons de verkeerde kant opstuurde. Maar mooi hotel, grote en goed ingerichte kamers met uitstekende bedden. Personeel (eigenaar) super vriendelijk en gastvrij. Heerlijk ontbijt, zou er zeker weer naar toe gaan als we in de buurt zijn. Toppie

Kamertip: Hadden mooie kamer aan de straatkant, maar was zeer rustig
Datum van verblijf: augustus 2021
Nicolas Breithof, Propriétaire van Hotel L'Amandier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2021

Hartelijk dank voor het opschrijven van al deze gegevens. Dit zal toekomstige gasten helpen om voor ons hotel te kiezen. Wij zijn blij om te lezen dat de service van ons team u bevallen is. We vinden het leuk te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in l’Amandier. Tot binnenkort !

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prima overnachting op onze reis naar Frankrijk. Vriendelijk personeel en goede bedden. Ontbijt was ruim gesorteerd. Wat ons betreft een goed hotel om voor een of twee nachten te verblijven. Het stadje Libramont heeft niet veel bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juli 2021

Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Hartelijk dank voor uw complimenten, we zullen ze aan het hele team doorgeven. We hebben nog veel meer activiteiten en plaatsen om te bezoeken rond Libramont. Wij kunnen u voorzien van documentatie voor uw activiteiten en wandeltochten.

Beoordeeld op 19 juni 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nachtje verbleven en alles wat dik in orde! Propere kamers met een airco (ideaal met warm weer). Verder ook heel mooi ontbijtbuffet. Een dikke aanrader in zijn prijsklasse Rustig om te slapen ook. Top!

Datum van verblijf: juni 2021
Nicolas BREITHOF, Propriétaire van Hotel L'Amandier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2021

Hartelijke dank voor uw zeer goede commentaar. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf. We hopen u weer te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Beoordeeld op 22 mei 2021

Heel klantvriendelijk personeel en hartelijke ontvangst. Kraaknet hotel, heel verzorgde en tip top in orde kamers.
Het corona-proof ontbijt was heel verzorgd met veel keuze. Heel knap concept om het allemaal veilig te laten verlopen .
Heerlijk geslapen én heel goed ontbeten . Uitgerust en voldaan om aan onze dag te starten.
Een aanrader !

Kamertip: Ons gezelschap had 3 kamers op de tweede verdieping. Allemaal zeer goed én nergens last van lawaai.
Datum van verblijf: mei 2021
Nicolas BREITHOF, Propriétaire van Hotel L'Amandier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2021

Hartelijk dank voor het opschrijven van al deze gegevens. Dit zal toekomstige gasten helpen om voor ons hotel te kiezen. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor rustgevende nachten en een uitstekend ontbijt!

Beoordeeld op 21 mei 2021

Zeer goed onthaal, zeer aangename kamers en morgens een zeer uitgebreid en vers ontbijt. Zeker in deze moeilijke tijden van Covid, heeft het hotel zich zeer goed georganiseerd, zodat het verblijf best aangenaam blijft.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde voor zaken

Wij zijn zeer blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Dit is zeer motiverend om te lezen. Wij hopen u nog vele keren met een glimlach te mogen verwelkomen.