Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams115 US$
Expedia.com114 US$
Booking.com115 US$
Orbitz.com114 US$
Agoda.com114 US$
Travelocity114 US$
Beoordeeld op 5 januari 2021

Naar ons gevoel hing er een familiale sfeer waardoor wij ons meteen welkom voelden en op ons gemak. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De receptioniste deed zelfs haar uiterste best om Nederlands te praten. Iets wat haar ook uitstekend lukte. Zij was zeer behulpzaam en bereid om ons bij te staan met de nodige informatie. Het ontbijt was héél verzorgd en enorm uitgebreid. Dit hotel is ook qua ligging zeer ok. Een makkelijke uitvalsbasis voor verschillende uitstappen. Kortom, dit hotel is een enorme aanrader.

Datum van verblijf: december 2020
Nicolas BREITHOF, Propriétaire van Hotel L'Amandier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2021

Enorme dank u! We zijn echt een familiehotel. Mijn vrouw en ik zijn al 30 jaar eigenaar en onze dochter werkt ook mee. Ons hele team is altijd gemotiveerd om onze gasten te plezieren. Hartelijk dank voor uw zeer goede commentaar.. Hiermee doet u ons een groot plezier. Wij hopen u nog vele keren met een glimlach te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 december 2020

Goede ligging , heel vriendelijk personeel , zeer verzorgt en coronaproof ontbijt ,
alles prima geregeld voor afhaalmaaltijden te nuttigen op de kamer ,
een echte aanrader .Zullen hier zeker terugkomen .

Beoordeeld op 26 december 2020

Propere kamers, vriendelijk personeel, lekker uitgebreid ontbijt,
Ligging (midden in een gebied met winkelketens) niet optimaal voor gezinnen maar wel voor zakelijke overnachtingen en de kamers waren gehorig.

Beoordeeld op 14 december 2020

Prima hotel, keurig de covid maatregelen na kunnen leven. Goed en zeer uitgebreid ontbijt. Schone kamer en badkamer en ook voldoende parkeerruimte voor de auto. Kortom goed adres voor verblijf in deze regio. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 december 2020

Titel zegt genoeg! Maar... ook de kamers zijn gezellig, proper en warm ingericht.
Na een meermalig verblijf voor zaken wilde ik dit hotel nu wel eens bezoeken voor ontspanning, wandelen en de streek verkennen! Van genoten!

Datum van verblijf: november 2020