Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor mijn beoordeling van het restaurant moet je op restaurants klikken incl het ontbijt. Nu heb ik het echt alleen over het slapen. De kamer boven het restaurant is romantisch, mooi en modern maar.... ik heb graag een goed verduisterde kamer en dat was niet het geval. Ik heb graag een stevig kussen en ze waren weinig ondersteunend in de nek maar voor de rest : schitterende combinatie met eten en drinken (een betere Bob kan je niet vinden !) in de avond en de ochtend maar slaapcomfort kan nog beter.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

mooie totaalbeleving maar de borden mistten wat diepte, er zit veel meer in de Ardennen.
Ontvangst en ontbijt waren echt top.We gaan er zeker nog terug, al was het maar voor het mistig, kil weer.Er is een open haard.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een vertroetelweekend! Mooie locatie in een prachtige natuur. Wandelen is onvermijdelijk.
Keuze uit verschillende slaapgelegenheden, maar allemaal even verzorgd en met smaak ingericht. Een superkok zorgt voor een zeer gevarieerd menu. Verzorgde en professionele bediening. Prachtig.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 januari 2017

Verleden week even nachtje verbleven bij Maxime! Zeer goede keuken aan een uitstekende prijs kwaliteit. We hebben aan de kaart gegeten en waren zeer tevreden. Ze hebben goede formules aan half pension, tafelgenote vond echter haar gading niet! Ontbijt ook goed en zeer vriendelij onthaal! We hadden de hond mee en dat was geeen probleem.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 18 november 2016 via mobiele applicatie

Wat verder (300 meter, maar best met de wagen als het regent...) dan het restaurant La Table de Maxime hebben ze een prachtig gerenoveerd bijgebouw met een suite.
Zeer ruime suite met twee regendouches en een bad, aparte dressing en een knus salon. Heel belangrijk: een heel degelijke matras.
Het ontbijt werd genuttigd in restaurant La Table de Maxime wat ook volledig tot in de puntjes verzorgd was met een complete bediening aan tafel, dus geen buffet waar je moet gaan aanschuiven...
Kortom: hiervoor kom je speciaal terug!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken