Beoordeeld op 24 juli 2023 via mobiele applicatie

Onvergetelijke ervaring. Bij het oprijden van het park, verschijnt na enige tijd het kasteel. Impressionant. Het onthaal door Alexander en zijn zoon Samuel is niet minder… de kamer was in orde, enige opmerkingen hierover: zwakke wifi en een waterkoker met thee en koffie zouden een pluspunt zijn. Als diner hebben we een 4 gangen menu gekozen. Lekker, eerlijk en verse ingrediënten.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Top locatie en zeer mooi kasteel ! Voor degene die de stijl weten te appreciëren echt een top ervaring en het personeel is er enorm vriendelijk ! Jammergenoeg is het niet echt een plaats om te dineren. Veel te duur en val zeer matige kwaliteit. Het ontbijt is wel erg lekker ook wat aan de dure kant maar ok dat kan er nog mee door. Wij keren terug. Maar gaan toch uit eten dan.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 5 december 2022

Een geweldige gastvrijheid en een fijne sfeer met openhaard en biljart ruimte. De tuin met zijn prachtige ligging en ruim zicht op het Chateau. Met een fantastisch en riant ontbijt. We hebben geweldig genoten tijdens ons verblijf.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 7 oktober 2022

Ons verblijf (2 nachten) in Chateau d.Hassonville was een ongelofelijk mooie en sprookjesachtige ervaring. De ligging, de oprit naar het Chateau toe, de enorme tuin, de mooie kasteelkamer (zonder tv, met fantastisch uitzicht op de tuin...heerlijk), het ontbijt ook heerlijk en goed verzorgd, het restaurant waar we eveneens heerlijk gegeten hebben. Al met al geweldig van begin tot einde...en alles hondvriendelijk. Ja, ook onze hond heeft zich enorm vermaakt, vooral in de grote tuin. Dit alles heeft er voor gezorgd dat we een onvergetelijk weekend hebben mogen doorbrengen op het kasteel.
Het grootste goed van Chateau d'Hassonville blijft echter m.i. toch de warmte van de gastheer/ gastvrouw en hun zoon. Al tijdens de aankomst stond Alexander ons op te wachten om ons persoonlijk welkom te heten. Dat persoonlijke, ook tijdens het ontbijt door Martine en 's avonds bij het diner door zoon Samuel. Heel fijn. Dat persoonlijke een vanzelfsprekendheid?... in veel hotels niet meer, op chateau d'Hassonville wel nog. Ieder moment van ons verblijf hadden we het gevoel dat we zeer welkom waren. Genoten dus en daarom dank fantastische mensen op een fantastische locatie voor een fantastisch weekend.

Kamertip: Kamer met mooi uitzicht op de tuin. Mooier dan de kamers die kijken op binnenplaats.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 26 september 2022

Voor derde keer een weekendje geboekt en terug zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst en het lekkere eten. Mooie tuin om in te wandelen. Kasteelkamers zijn ruim en klassiek ingericht. Geen tv op de kamers maar dat stoorde ons niet. Kleine tip : misschien eens een ander behangpapiertje op de kamer.
Komen zeker nog terug. .

Datum van verblijf: september 2022