Beoordeeld op 26 december 2020

Moe van het thuiszitten, hebben wij met ons gezinnetje besloten om het kerstarrangement te boeken, met in het programma en mooie wandeling in en rond het domein en met leuke gastronomische intermezzo's (lokale hutsepot, péquet jenever, glaasje bubbels, ...), dit allemaal met respect voor de geldende Covid-19 regels.
De gastheer (en echtgenote Martine en zoon Samuel) zorgden voor een warm onthaal en waakten over ons comfort en welzijn gedurende ons hele verblijf. Het eten was uitstekend en gevarieerd, met dank aan de Chef en het keukenpersoneel.
Laat Covid-19 geen excuus zijn om even uit je huis te gaan en te genieten van een beetje rust en "quality time" met je gezin: ga naar Marche-en-Famenne en geniet van de mooie rustgevende omgeving.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Verblijf is goed............

Maar diner laat veel te wensen over zowel de gerechten als ook de wijn en het bier alles te duur en met slechte bediening
Is echt geen 3 sterren waard
De bediening snapt het niet en was ook slecht

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020

Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. We voelden ons meteen welkom en genoten van het prachtige kader. In deze tijden was het fijn op terug buiten te komen en te kunnen genieten. Kortom een aanrader.

2 juli 2020, Marc en Marleen

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2019

We genoten met volle teugen van dit weekend met vrienden. Het kasteel is gewoon schitterend, met een magnifieke omgeving voor lange wandelingen. Het eten was goed tot zeer goed, net niet perfect. De wijnen waren ook maar - Belgische traditie - te duur voor de inhoud. Volgende keer neem ik zelf wijnen mee en betaal ik met plezier stopgeld. Wifi was aanwezig maar zeer zwak.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat kunnen we zeggen, hier zijn alleen goede woorden voor, lekker gegeten!, vriendelijk!!! Allesssss top.💯 , hondjes welkom, 100procent res welkom. Wij komen hier zeker terug en doen aan heel goede mond op mond reclame. Zelden nog topzaken zoals deze.

Datum van verblijf: februari 2019