Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 168
TravelocityUS$ 168
Orbitz.comUS$ 168
TripadvisorUS$ 168
FindHotelUS$ 168
StayForLong
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Verblijf is goed............

Maar diner laat veel te wensen over zowel de gerechten als ook de wijn en het bier alles te duur en met slechte bediening
Is echt geen 3 sterren waard
De bediening snapt het niet en was ook slecht

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020

Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. We voelden ons meteen welkom en genoten van het prachtige kader. In deze tijden was het fijn op terug buiten te komen en te kunnen genieten. Kortom een aanrader.

2 juli 2020, Marc en Marleen

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2019

We genoten met volle teugen van dit weekend met vrienden. Het kasteel is gewoon schitterend, met een magnifieke omgeving voor lange wandelingen. Het eten was goed tot zeer goed, net niet perfect. De wijnen waren ook maar - Belgische traditie - te duur voor de inhoud. Volgende keer neem ik zelf wijnen mee en betaal ik met plezier stopgeld. Wifi was aanwezig maar zeer zwak.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat kunnen we zeggen, hier zijn alleen goede woorden voor, lekker gegeten!, vriendelijk!!! Allesssss top. , hondjes welkom, 100procent res welkom. Wij komen hier zeker terug en doen aan heel goede mond op mond reclame. Zelden nog topzaken zoals deze.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 november 2018

Een kasteel in een prachtig en heel goed onderhouden domein van 55 ha (onze hond had er de tijd van haar leven). Het kasteel straalt authenticiteit uit maar is zowel aan de buitenzijde als binnenin zeer goed onderhouden.Van zodra je de eerste keer de mooie oprijlaan komt opgereden wordt je buiten al warm verwelkomd door het vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Onze kamer op de 1e verdieping was heel ruim, netjes en had een prachtig zicht op het park. De bar en het salon zijn heel gezellig ingericht met onder meer een open haardvuur. Het eten in het restaurant (wij hadden een 3- en een 5-gangen menu) is excellent en de wijnkaart heel uitgebreid.
Kortom: een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2018