Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 168
TravelocityUS$ 168
Orbitz.comUS$ 168
TripadvisorUS$ 168
FindHotelUS$ 168
StayForLong
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat kunnen we zeggen, hier zijn alleen goede woorden voor, lekker gegeten!, vriendelijk!!! Allesssss top. , hondjes welkom, 100procent res welkom. Wij komen hier zeker terug en doen aan heel goede mond op mond reclame. Zelden nog topzaken zoals deze.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 november 2018

Een kasteel in een prachtig en heel goed onderhouden domein van 55 ha (onze hond had er de tijd van haar leven). Het kasteel straalt authenticiteit uit maar is zowel aan de buitenzijde als binnenin zeer goed onderhouden.Van zodra je de eerste keer de mooie oprijlaan komt opgereden wordt je buiten al warm verwelkomd door het vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Onze kamer op de 1e verdieping was heel ruim, netjes en had een prachtig zicht op het park. De bar en het salon zijn heel gezellig ingericht met onder meer een open haardvuur. Het eten in het restaurant (wij hadden een 3- en een 5-gangen menu) is excellent en de wijnkaart heel uitgebreid.
Kortom: een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

We bezochten vandaag het kasteel voor de tweede keer, ditmaal in heuse kerstsfeer. De prachtige versieringen, kerstbomen en verlichting, gaven ons meteen een warm gevoel. Ook de gastheer zorgt ervoor dat je je hier direct thuis voelt.

Deze keer hebben we ervoor gekozen om ook een tafel in het restaurant te reserveren en dit was waarschijnlijk onze beste beslissing van de voorbije week, puur genot !

Rond 22u stond de nieuwe saunapod in de tuin opgewarmd op ons te wachten, alsook de nieuwe hottub. Wat een ervaring.

Lang verhaal kort, dit was ons tweede bezoek maar er zullen er zeker nog volgen !

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 13 november 2017

Enorme meevaller. Op aanraden van vrienden en zeker niet teleurgesteld. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer.. Zeer groot park rond het kasteel. Ontbijt en diner waren zeer goed. Mooie aanbod van wijnen . Uitbater is zeer vriendelijk naar de klanten toe. Komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2017

Verblijf in een rustig gelegen kasteeltje in de omgeving van de mooiste golfbanen van België. U wordt geheel in de watten gelegd door de kasteelheer. Het diner is goed en vooral de wijnen zijn voortreffelijk. Het ontbijt is fantastisch.

Datum van verblijf: september 2017