Etienne K

Prima hotel, fijn weekend gehad

Beoordeling van Hotel Quartier Latin
4,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Mooi hotel met mooie kamers. Badjassen en slippers voor de spa lagen klaar in de kamer.
Het ontbijt was heel goed. Maar het fruit en de joghurt waren snel op en werden niet of te laat aangevuld.
Grootste minpunt was dat ik een parkeerplek had gereserveerd in de garage. Er was echter na aankomst geen plek gereserveerd. Na enige tijd heb ik toch een plek gekregen. Wat dan wel weer netjes was dat ik de parkeerplek niet hoefde te betalen.
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 dagen geleden

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het delen van uw ervaringen met ons. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Uw feedback is zeer waardevol voor ons en we zullen dit zeker meenemen om onze service te verbeteren.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen en u een nog betere ervaring te bieden.

Word beloond met One Key
      7.1 km van Hotel Quartier Latin
      5.3 km van Hotel Quartier Latin
      Meer hotels in Marche-en-Famenne bekijken
      4 weken geleden beoordeeld

Gelegen in het oude centrum van Marche-en-Famenne, op wandelafstand van restaurants. Perfecte uitvalsbasis om de Ardennen verder te ontdekken.
      Zeer uitgebreid ontbijt met vele verse producten.
      Correcte en propere kamers.
      Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2024
      Quartier Latin, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste,
      Bedankt voor dit positieve feedback.
      We zijn blij dat u genoten hebt van onze locatie in het centrum van Marche-en-Famenne om de Ardennen te verkennen.
      Bedankt voor de aanbeveling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 mei 2024

Mooie kamers, vernieuwd, top inloopdouche. Maar de elegance kamer was eigenlijk minder dan de cosy kamer (in elegance een heel klein raampje! en je kon de gordijnen niet eens openen)... dus donker.
      Er zat ook een fout in de afrekening, hopelijk komt dit snel in orde...
      Eten tip top in orde! Heel vriendelijke bediening, zowel in restaurant als aan de balie.

Kamertip: Als je gewend bent op een stevig hoofdkussen te slapen, neem dan jouw eigen kussen mee want hier zijn ze boterzacht!

Beste,
      Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. Wij zullen uw vriendelijke woorden delen met ons team.
      Iedereen heeft zijn eigen voorkeur als het op slaapkamers aankomt. Aarzel bij uw volgende verblijf niet om een COSY kamer te kiezen als deze categorie u meer bevalt! :)
      Onze excuses voor eventuele fouten in de afrekening. In de tussentijd werd dit opgelost.
      Nogmaals bedankt voor uw feedback !

Beoordeeld op 2 mei 2024

Super vriendelijk, alles is verlopen zoals voorzien. Zelfs voor de extra's was het geen moeite. We hebben er een paar fijne dagen doorgebracht. Mooie kamers, zeer netjes.
      Ook hun spa is zeker de moeite. Een aanrader, goed centraal gelegen.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste,
      Wat geweldig om te lezen dat jullie zakelijk weekend zo aangenaam is verlopen!
      Bedankt voor het aanraden van ons hotel en we hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer plezierige momenten!

Beoordeeld op 23 april 2024

Zeer vriendelijke ontvangst, mooie en verzorgde kamers, uitgebreid en heel lekker ontbijt. Ook diners waren zeer goed. Gebruik gemaakt van de beschikbare roadbooks die ons langs unieke Ardeense wegjes stuurden.

Beste,
      Wat geweldig om te horen dat u zo'n fantastische ervaring hebt gehad tijdens uw verblijf bij ons!
      We streven er altijd naar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te horen dat dit bij jullie het geval was.
      We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer onvergetelijke momenten!
      Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 23 april 2024

prima ontvangst, nette kamer, uitstekende keuken, ontbijd zeer ruim, vriendelijk personeel. Kortom , het was uistekend.

Beste,
      Bedankt voor uw positieve feedback ! Het is fijn om te lezen dat uw verblijf bij ons aan uw verwachtingen voldeed.