Priceline
Hotels.comUS$ 250
TravelocityUS$ 250
Orbitz.comUS$ 250
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Prima hotel met mooie kamers en zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Ook hebben wij 's avonds uitstekend gegeten in de Brasserie van het hotel en hebben wij genoten van een heerijk en uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader het Quartier Latin!

Datum van verblijf: oktober 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2021

Beste JoannaPetra,
Bedankt voor uw aanmoedigende commentaar, en leuk om te lezen dat onze prestaties aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zien jullie graag terug !
Gaëlle voor Julie en het hele team.

Beoordeeld op 21 augustus 2021

We verbleven voor een weekje in dit historische hotel. Vanuit March kan je gemakkelijk richting Durbuy, Han-sur-Lesse en andere mooie plaatsen in de buurt. Het eten in het restaurant is prima en de service super. Spijtig genoeg moesten we ons verblijf inkorten, maar ook dit was geen enkel probleem.

Datum van verblijf: augustus 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Beste Hemingway2017,
Bedankt voor het delen van uw ervaring in het Quartier Latin.
Marche is inderdaad ideaal gelegen om de regio te ontdekken, met Han sur Lesse aan het ene kant en Durbuy aan de andere kant.
Wij zien jullie graag terug in de toekomst !

Beoordeeld op 21 augustus 2021

We hebben een goed verblijf gehad. We hadden de kamer deluxe en we hadden een ruime badkamer en een lekker bed. Ook fijn dat er een prima restaurant naast zit. Ik vond het alleen een beetje jammer dat je extra moet betalen voor 1,5 uur in de Spa. Daarnaast is het interieur wat oudbollig. Het is wel aan vernieuwing toe naar onze mening. Al met al een erg fijn verblijf gehad.

Beste Esther89RS,
Bedankt voor uw bericht. Goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben doorgebracht.
U hebt gelijk : de renovatie van sommige plekken in het hotel is nodig. Beetje bij beetje komen we tot verbeteringen.
Wij zien jullie graag terug !
Gaëlle voor Julie en het hele team.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

In het kader van een een verblijf van 2 nachten met 2 bevriende koppels, binnen de formule "pour les classiques" (auto-uitstapjes) verliep alles heel vlot.
Voor onze reservatie werden alle mails snel en in perfect Nederlands beantwoord en onze reservatie verliep vlot. De dag van onze aankomst bleken de gereserveerde ondergrondse parkeerplaatsen voorzien van onze naam zodat we meteen ons plekje vonden. Het onthaal was heel vriendelijk en we voelden ons welkom vanaf het eerste moment.

De kamer was prima en we genoten van een uitstekend avondmaal in de gezellige tuin die deel uitmaakte van het hotel-restaurant. De volgende morgen konden we na een lekker ontbijt ons eerste roadbook kiezen via een goed uitgewerkte brochure. Het werd een prachtige dag.

's Avonds besloten we in de brasserie van het hotel (los van het restaurant) te eten en ook daar hebben we genoten van een lekkere maaltijd.

Het Quartier Latin heeft ons zeker meer gegeven dan we verwacht hadden en we komen zeker terug. De formule voor de auto-fanaten is een echte aanrader en biedt waar voor zijn geld.

Datum van verblijf: augustus 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Beste PhilippeS1999,
Veel dank voor dit gedetailleerde bericht over uw verblijf bij ons. Wij doen ons best om onze Nederlandstalige klanten in hun taal te verwelkomen en het is heel aanmoedigend om zo'n feedback te krijgen !
Wij zien jullie graag terug, om een andere roadbook te testen, misschien ? :-)

Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een leuk hotel in een mooie omgeving, je kan er heerlijk fietsen. Het personeel is enorm aardig, iedereen doet zijn uitstekende best om er een leuke tijd van te maken voor je. Wij hadden daar twee fietsen gehuurd en hebben de prachtige omgeving kunnen verkennen, gelukkig hadden we wel fietsen met een accu want het is behoorlijk heuvelachtig.

Het ontbijt is super geregeld, alles zit erop en eraan. Het avondeten in het restaurant is ook gewoon goed te noemen.

Wij vinden het een aanrader om te slapen als je de omgeving wil verkennen.

Kamertip: Parkeren gaat gemakkelijk op het terrein van het hotel, toen wij er waren was er ruimte voldoende. Fietsen in de omgeving is een aanrader.

Beste johnkS7147CJ,
Veel dank voor deze feedback ! Het is waar dat onze streek zeer heuvelachtig is, en dat het gebruik van elektrische fietsen ideaal is om lange afstanden te rijden zonder al te vermoeid te raken. Goed om te lezen dat jullie een leuk verblijf bij ons hebben doorgebracht ! Wij zien jullie graag terug !
Mvg,