Priceline
Hotels.comUS$ 250
TravelocityUS$ 250
Trip.comUS$ 262
Beoordeeld op 21 augustus 2021

We hebben een goed verblijf gehad. We hadden de kamer deluxe en we hadden een ruime badkamer en een lekker bed. Ook fijn dat er een prima restaurant naast zit. Ik vond het alleen een beetje jammer dat je extra moet betalen voor 1,5 uur in de Spa. Daarnaast is het interieur wat oudbollig. Het is wel aan vernieuwing toe naar onze mening. Al met al een erg fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Beste Esther89RS,
Bedankt voor uw bericht. Goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben doorgebracht.
U hebt gelijk : de renovatie van sommige plekken in het hotel is nodig. Beetje bij beetje komen we tot verbeteringen.
Wij zien jullie graag terug !
Gaëlle voor Julie en het hele team.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

In het kader van een een verblijf van 2 nachten met 2 bevriende koppels, binnen de formule "pour les classiques" (auto-uitstapjes) verliep alles heel vlot.
Voor onze reservatie werden alle mails snel en in perfect Nederlands beantwoord en onze reservatie verliep vlot. De dag van onze aankomst bleken de gereserveerde ondergrondse parkeerplaatsen voorzien van onze naam zodat we meteen ons plekje vonden. Het onthaal was heel vriendelijk en we voelden ons welkom vanaf het eerste moment.

De kamer was prima en we genoten van een uitstekend avondmaal in de gezellige tuin die deel uitmaakte van het hotel-restaurant. De volgende morgen konden we na een lekker ontbijt ons eerste roadbook kiezen via een goed uitgewerkte brochure. Het werd een prachtige dag.

's Avonds besloten we in de brasserie van het hotel (los van het restaurant) te eten en ook daar hebben we genoten van een lekkere maaltijd.

Het Quartier Latin heeft ons zeker meer gegeven dan we verwacht hadden en we komen zeker terug. De formule voor de auto-fanaten is een echte aanrader en biedt waar voor zijn geld.

Datum van verblijf: augustus 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Beste PhilippeS1999,
Veel dank voor dit gedetailleerde bericht over uw verblijf bij ons. Wij doen ons best om onze Nederlandstalige klanten in hun taal te verwelkomen en het is heel aanmoedigend om zo'n feedback te krijgen !
Wij zien jullie graag terug, om een andere roadbook te testen, misschien ? :-)
Gaëlle voor Julie en het hele team

Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een leuk hotel in een mooie omgeving, je kan er heerlijk fietsen. Het personeel is enorm aardig, iedereen doet zijn uitstekende best om er een leuke tijd van te maken voor je. Wij hadden daar twee fietsen gehuurd en hebben de prachtige omgeving kunnen verkennen, gelukkig hadden we wel fietsen met een accu want het is behoorlijk heuvelachtig.

Het ontbijt is super geregeld, alles zit erop en eraan. Het avondeten in het restaurant is ook gewoon goed te noemen.

Wij vinden het een aanrader om te slapen als je de omgeving wil verkennen.

Kamertip: Parkeren gaat gemakkelijk op het terrein van het hotel, toen wij er waren was er ruimte voldoende. Fietsen in de omgeving is een aanrader.

Beste johnkS7147CJ,
Veel dank voor deze feedback ! Het is waar dat onze streek zeer heuvelachtig is, en dat het gebruik van elektrische fietsen ideaal is om lange afstanden te rijden zonder al te vermoeid te raken. Goed om te lezen dat jullie een leuk verblijf bij ons hebben doorgebracht ! Wij zien jullie graag terug !
Mvg,
Gaëlle voor Julie en het hele team

Beoordeeld op 5 augustus 2021

voor een 4 sterren hotel toch wat teleurgesteld. Kamer verouderd (oude vlekken in tapijt, gebarsten tegels in badkamer), gebruikte maskers op de grond in de gang hele dag lang, verwarming op kamer werkte niet, sleutels waren niet correct geactiveerd (wel direct rechtgezet maar toch…voor de prijs die we betaald hebben zou dat niet mogen bij een verblijf van amper 2 dagen), ontbijtzaal was een grote vergaderruimte die heel ongezellige was…(door Corona?) , theezakjes op kamer maar geen waterkoker?…welness wel top, al leek het personeel een beetje stressy en opgejaagd…

Datum van verblijf: augustus 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste Magali628,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn momenteel bezig met de renovatie van onze kamers waar tapijt verplaatst is door parket. Er zijn 70 kamers in het hotel, het neemt dus een beetje tijd om alles in orde te krijgen.
Het ontbijt was oorspronkelijk in een andere, meer "cosy" zaal geserveerd maar door de Corona hebben we jammer genoeg voor een grotere ruimte moeten kiezen. Momenteel hebben we geen andere keuze, door de covid-maatregelen.
Het koffiezetapparaat op de kamer maakt ook heet water, daarom hebben we er geen waterkoker bijgezet.
Leuk dat u de wellness goed vond.
Mocht u bij ons terugkomen, aarzel niet om ons op te bellen zodat wij u een gerenoveerde kamer kunnen toewijzen.
Gaëlle

Beoordeeld op 31 mei 2021

We hebben een schitterend weekend achter de rug. Ontbijt, avondmaal was zeer lekker, we zaten telkens buiten op het ruime terras of in de schitterende tuin. Men doet alles om je te behagen. De kamers zijn verzorgd, net, alles is voorhanden. Iedereen is daar supervriendelijk en doet zijn best om je te helpen in je moedertaal.
Zeker voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: mei 2021
Julie Rase, Service clients/Réception van Hotel Quartier Latin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2021

Beste Lodemie,

Bedankt voor uw bericht over uw verblijf bij ons in Quartier Latin. We hechten veel belang aan de ontvangst van onze klanten en het is stimulerend voor ons team om zo'n commentaar te lezen.
Leuk dat jullie van het mooi weer hebben kunnen genieten om op ons terras te eten.

We kijken ernaar uit jullie opnieuw te ontvangen !

Gaëlle, voor Julie en het hele team.