Beoordeeld op 7 mei 2019

Mooie vakantie , mooi hotel , kamer mag eens opgefrist worden , ontbijt kon beter , lekker en gezellig eten in het restaurant ! Had aan het hotel doorgegeven dat mijn man jarig was en onze kinderen zijn ons komen bezoeken.

Kamertip: Wij hadden een kamer met zitplaats en een zeer smalle draaitrap om naar de slaapkamer te gaan.
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 10 maart 2019

Groot, gezellig hotel midden in Marche-en-Famenne. Wanneer u boekt via de aangeboden arrangementen dan is dit best betaalbaar. Er zijn 2 restaurants. Een klassiek restaurant en dan in brasserie, gelegen in de oude kerk.
Heel vriendelijk onthaal.
Enig minpunt: véél te kleine (betalende) wellnes Jammer ! Je betaalt voor een service die je niet volledig kan benutten omdat er veel te weinig plaats is.

Kamertip: Bovenste verdieping is uiteraard beter dan beneden.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Een zeer gezellig hotel op een zeer leuke locatie. Pal in het centrum en toch vlak bij diverse wandelroutes. Vriendelijk onthaal met begeleiding tot aan de kamer. Verzorgde en grote kamer. Aangename spa en wellness faciliteiten. Het ontbijt was zeer uitgebreid.
Als ik echt moet muggenziften: er was geen koffiefaciliteit op de kamer.

Echte aanrader voor een romantisch weekendje weg

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Goed hotel, mooie omgeving en super lekker eten !
Een aanrader...
vriendelijk personeel
Ze spreken ook Nederlands
Alles netjes en proper
buffet 's ochtend s echt lekker en avondmaal mooie keuze en goede bediening

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

De locatie is wel bijzonder in de oude kerk, in het hotel merkt men er wel niets van.
De prijzen liggen veel te hoog voor wat men krijgt, wellness is ook weer tegen betaling, mini zwembadje..Vasttapijt in de kamer, heb het daar moeilijk mee, allemaal een beetje uitgeleefd.
Prima parking onder het hotel, vriendelijke ontvangst, correct ontbijt

Kamertip: ik heb geen andere kamers gezien dan de onze
Datum van verblijf: september 2018