“super verrassin”

l'inéviTable
Geclassificeerd als nr. 4 van 49 Restaurants in Marche-en-Famenne
Keukens: Italiaans
2 oktober 2018 beoordeeld

We waren met vrienden onderweg naar de Ardennen voor een weekendje weg en moesten iets vinden om te eten in de buurt. Toen we dit tegen kwamen, waren we direct aangetrokken door de stijl van het gebouw buiten en hebben onze kans gewaagd.

We waren vrij laat maar daarom niet minder welkom. Wat een hartelijke ontvangst voor zowel de volwassenen als de kinderen. Voor de kinderen voorzien ze kleinere porties en aangepaste gerechten die er even smakelijk uit zien als de grotere porties.

Het eten is op en top Italiaans en allemaal zeer vers. Een fantastische keuken om op de middag een kleine lunch te nuttigen met zeer veel smaken en kleur.

In 1 woord: (h)eerlijk!

Hier komen we zeker nog eens terug op een volgende doortocht!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super service, heerlijk gegeten, wel even moeten wachten op het eten maar was het zeker waard. Achteraf van het huis nog een digestieve gehad. Echt een aanrader

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Antipasti - primi - secondi - dolci ....
Gewoonweg schitterend!!!! Op (volgens mij) geen enkel gerecht iets aan te merken...Een aanrader voor iedereen die in de buurt moet passeren....

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend eten, lekkere wijnen en de mensen in de zaal super vriendelijk! We waren eerst in het Frans begonnen maar toen ze hoorden dat we Nederlands spraken deden ze enorm hun best om ook in het Nederlands te spreken. Bravo! Wij hebben echt genoten van de verse Italiaanse gerechten dat we voor onze neus kregen.

16 februari 2017 beoordeeld

Moderne, fijne Italiaanse keuken. Geen grote hoeveelheden, maar voldoende. Heerlijk gerestaureerd huis en zeer vriendelijk personeel.

Reizigers die l'inéviTable bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In l'inéviTable geweest? Deel je ervaringen!