“Heel erg lekker gegeten!”
Beoordeling van l'inéviTable

l'inéviTable
Geclassificeerd als nr. 4 van 49 Restaurants in Marche-en-Famenne
Keukens: Italiaans
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super service, heerlijk gegeten, wel even moeten wachten op het eten maar was het zeker waard. Achteraf van het huis nog een digestieve gehad. Echt een aanrader

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Antipasti - primi - secondi - dolci ....
Gewoonweg schitterend!!!! Op (volgens mij) geen enkel gerecht iets aan te merken...Een aanrader voor iedereen die in de buurt moet passeren....

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend eten, lekkere wijnen en de mensen in de zaal super vriendelijk! We waren eerst in het Frans begonnen maar toen ze hoorden dat we Nederlands spraken deden ze enorm hun best om ook in het Nederlands te spreken. Bravo! Wij hebben echt genoten van de verse Italiaanse gerechten dat we voor onze neus kregen.

16 februari 2017 beoordeeld

Moderne, fijne Italiaanse keuken. Geen grote hoeveelheden, maar voldoende. Heerlijk gerestaureerd huis en zeer vriendelijk personeel.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk ons tweede keus deze avond omdat ons eerste restaurant vol zat, maar dat was wellicht maar beter! We hebben hier ontzettend genoten van de vriendelijke bediening, de prettige ambiance in het restaurant en de zeer goede kwaliteit van het eten. Weliswaar geen ontzettend ingewikkelde gerechten, maar simpele gerechten die perfect zijn uitgewerkt. Aanrader!

Reizigers die l'inéviTable bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In l'inéviTable geweest? Deel je ervaringen!