“Constant hoog niveau!”

Les 4 Saisons
Geclassificeerd als nr. 1 van 49 Restaurants in Marche-en-Famenne
Keukens: Belgisch
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat Sarah haar nieuwe herfstmenu had gemaild, gingen wij vol verwachting weer op herhaling bij Les 4 Saisons. Ze slaagt er in voortdurend op hoog niveau te koken en heeft in de verre omgeving haar gelijke niet. Een bijzondere bereiding van foie gras (ravioli) ging vooraf aan voortreffelijke filet de biche. Dat het dessert wat vlak en inspiratieloos was namen we op de koop toe.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie presentatie, lekkere smaken, best betaalbaar in vergelijking met restaurants in Vlaanderen.
Vlotte en vriendelijke bediening. Eten op terras mogelijk.

21 juni 2018 beoordeeld

Alles zoals het moest zijn. Verzorgd restaurant met aangename buitenruimte/terras waar we dankzij het slechte weer jammergenoeg geen gebruik van konden maken. Het menu was van start tot einde top. Origineel gebracht en smaken zaten perfect in orde.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van een 65e verjaardag gingen we met 2 stellen dineren bij Les 4 Saisons in Hollogne. Een vertrouwd adres, maar wat is de keuken bij de tijd. Een geweldig inventieve kokkin, met oog voor traditionele kwaliteit. Bovenkant markt, maar met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede wijnarrangementen, al kozen wij deze keer uit de wijnkaart. In de buurt van Marche of La Roche: ga er naar toe voor lunch of diner!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk bord is een kunstwerkje qua presentatie en smakenpallet.
Zeker een aanrader!
Aangepaste wijnen zijn Spaanse wijnen en konden me niet echt bekoren.
Enige minpunt voor mij was de koffie waar niets bij geserveerd werd zelfs geen droog koekje kon er af. Is jammer.
Zou zeker terug gaan.

Reizigers die Les 4 Saisons bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In Les 4 Saisons geweest? Deel je ervaringen!