“Vakantie”

Les 4 Saisons
Geclassificeerd als nr. 1 van 49 Restaurants in Marche-en-Famenne
Keukens: Belgisch
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie presentatie, lekkere smaken, best betaalbaar in vergelijking met restaurants in Vlaanderen.
Vlotte en vriendelijke bediening. Eten op terras mogelijk.

21 juni 2018 beoordeeld

Alles zoals het moest zijn. Verzorgd restaurant met aangename buitenruimte/terras waar we dankzij het slechte weer jammergenoeg geen gebruik van konden maken. Het menu was van start tot einde top. Origineel gebracht en smaken zaten perfect in orde.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van een 65e verjaardag gingen we met 2 stellen dineren bij Les 4 Saisons in Hollogne. Een vertrouwd adres, maar wat is de keuken bij de tijd. Een geweldig inventieve kokkin, met oog voor traditionele kwaliteit. Bovenkant markt, maar met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede wijnarrangementen, al kozen wij deze keer uit de wijnkaart. In de buurt van Marche of La Roche: ga er naar toe voor lunch of diner!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk bord is een kunstwerkje qua presentatie en smakenpallet.
Zeker een aanrader!
Aangepaste wijnen zijn Spaanse wijnen en konden me niet echt bekoren.
Enige minpunt voor mij was de koffie waar niets bij geserveerd werd zelfs geen droog koekje kon er af. Is jammer.
Zou zeker terug gaan.

23 april 2017 beoordeeld

We komen reeds een aantal jaren regelmatig in dit restaurant en zijn telkens terug onder de indruk van de kwaliteit. Moeilijk iets beter te vinden in deze prijsklasse in de regio. een echte parel.

Zeer vriendelijke bediening. Het restaurant is meestal volgeboekt wanneer we er zijn, en toch wordt je persoonlijk en vlot bediend.
Het eten is telkens top. Heel vers en verfijnde traditionele keuken. Voor ons gaat dit vlot richting een Michelin ster.
Hier kan je ook de aangepaste wijnen vertrouwen: heel gevarieerd, passend bij het gerecht en mooie kwaliteit. Zeldzaam.

Reizigers die Les 4 Saisons bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In Les 4 Saisons geweest? Deel je ervaringen!