“Zeer lekker, toffe inrichting, vriendelijk!”
Beoordeling van L'Effet Boeuf

L'Effet Boeuf
Geclassificeerd als nr. 3 van 49 Restaurants in Marche-en-Famenne
Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Mooie inrichting, lekker gegeten, topbediening, correcte prijzen. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018

29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We h dit restaurant met leuk concept reeds verschillende keren bezocht
Nu iets minder dan vorige keren
Aardappel in de pel was nu vervangen door diepvries americaanse aardappel en merpijp was nog rauw
Mijn advies aan de zaakvoerder blijf trouw aan je concept
Waak op fouten, wij komen nog terug maar als t de volgende maal niet meevalt komen we niet meer terug

Datum van bezoek: oktober 2018
22 oktober 2018 beoordeeld

Tijdens ons weekendje weg zijn we hier komen eten. Het concept van het restaurant is heel leuk en het eten is lekker en correct geprijsd. Wij hebben de trilogie de boeuf genomen en onze steaks zelf gegrild. Nadat we gegeten hadden werden we echter 'vergeten' door het bedienend personeel. We wilden eigenlijk nog te drinken en een dessertje bestellen maar omdat we zo lang moesten wachten (30 min) voor de bediening terug kwam hebben we maar meteen de rekening gevraagd. Spijtig want de avond was goed begonnen.

Datum van bezoek: oktober 2018
11 september 2018 beoordeeld

Waren hier samen met de kinderen en kleinkinderen om te lunchen. De bediening was snel en het personeel was heel beleefd en vriendelijk, er waren wel niet veel klanten( wss einde vakantie en op een vrijdagmiddag) het is een grillrestaurant waar je zelf je vlees/vis moet bakken. Lekker en genoeg. Enige nadeel, de grill is ingebouwd en geeft enorm veel warmte af.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een snikhete dag zijn wij hier gaan eten met onze twee zoons. Achteraf bezien hadden we wellicht beter kunnen kiezen voor één van de overheerlijke gerechten die de chef voor je klaarmaakt, maar wij kozen ervoor om ons vlees zelf aan tafel te grillen. De beleving was erg leuk, de bediening vriendelijk en snel en het vlees was heerlijk. Maar op zo een hete dag is het met de BBQ aan voor uw neus toch wel erg warm.

De porties waren ruim en de prijs was goed. Mochten we hier nog eens in de buurt zijn dan komen wij zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die L'Effet Boeuf bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In L'Effet Boeuf geweest? Deel je ervaringen!