“Goede maaltijd maar...”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Tijdens ons weekendje weg zijn we hier komen eten. Het concept van het restaurant is heel leuk en het eten is lekker en correct geprijsd. Wij hebben de trilogie de boeuf genomen en onze steaks zelf gegrild. Nadat we gegeten hadden werden we echter 'vergeten' door het bedienend personeel. We wilden eigenlijk nog te drinken en een dessertje bestellen maar omdat we zo lang moesten wachten (30 min) voor de bediening terug kwam hebben we maar meteen de rekening gevraagd. Spijtig want de avond was goed begonnen.

11 september 2018 beoordeeld

Waren hier samen met de kinderen en kleinkinderen om te lunchen. De bediening was snel en het personeel was heel beleefd en vriendelijk, er waren wel niet veel klanten( wss einde vakantie en op een vrijdagmiddag) het is een grillrestaurant waar je zelf je vlees/vis moet bakken. Lekker en genoeg. Enige nadeel, de grill is ingebouwd en geeft enorm veel warmte af.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een snikhete dag zijn wij hier gaan eten met onze twee zoons. Achteraf bezien hadden we wellicht beter kunnen kiezen voor één van de overheerlijke gerechten die de chef voor je klaarmaakt, maar wij kozen ervoor om ons vlees zelf aan tafel te grillen. De beleving was erg leuk, de bediening vriendelijk en snel en het vlees was heerlijk. Maar op zo een hete dag is het met de BBQ aan voor uw neus toch wel erg warm.

De porties waren ruim en de prijs was goed. Mochten we hier nog eens in de buurt zijn dan komen wij zeker terug.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten,alles was in orde en proper. Het personeel was vriendelijk en er was iemand die nederlands sprak.
Zeker een aanrader!

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en lekker. De entrecote was inderdaad net iets beter dan de steak.
Zeer toffe bediening en prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
Grote porties.

Reizigers die L'Effet Boeuf bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In L'Effet Boeuf geweest? Deel je ervaringen!