Priceline
Beoordeeld op 31 oktober 2023

Vriendelijke ontvangst. Wij hadden een comfortkamer geboekt - de kamer is op zich netjes en schoon al waren er duidelijk sporen op bedombouw en muren/plafond van restanten van muggen. Onze kamer had een apart toilet en een aparte, ruime en schone badkamer met bad en losse douche.
We hadden een meergangen diner bijgeboekt, het tempo van uitserveren lag redelijk hoog. Het wijnarrangement paste goed bij de gerechten, wel vonden ook wij de ober een beetje norsig in zijn communicatie.
Ontbijt is zeker niet overdreven, maar ruim voldoende.
Ook in oktober hadden we nog zeer veel muggen in onze kamer - de spuitbus die in de kamer stond bracht uitkomst!

Kamertip: Vergeet niet de muggenspray te gebruiken, dat scheelt nachtrust en muggenbulten ;-)
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 29 oktober 2023

We verbleven 1 nacht in het hotel.Vriendelijk onthaal bij aankomst.We hebben een upgrade gekregen naar een comfort kamer.Een mooie ruime kamer met heel goede bedden.Een flesje water op de kamer zou wel wenselijk zijn.Het 6 gangen menu was heel lekker.Alleen jammer dat de ober nogal nors overkwam.Hij was wel attent om de wijn bij te vullen.Het ontbijt was basic maar zeker voldoende.een grote troef is natuurlijk de zeer rustige ligging wat de nachtrust zeker ten goede komt.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 31 juli 2023

Mooi hotel, maar spijtig genoeg geen lift .. Het ontbijt kan iets beter...
Ongelooflijk veel muggen in de kamer... Het diner was dan weer wel goed...Spijtig genoeg voor een Hotel in de ardennen in Belgie maar twee vlaamse zenders , waarvan er één na 2 minuten uitvalt...

Kamertip: Kamers aan de achterkant liggen vlak tegen een haag, vandaar de vele muggen op de kamer
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 16 juli 2023 via mobiele applicatie

Mooie locatie en mooi hotel. Wij hadden gereserveerd met een bongobon en werden goed onthaald. Wij hadden een comfort kamer en deze was aangenaam. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar je hebt alles wat je maar nodig zou hebben en het was ook lekker. Iets meer variatie in het soort brood zou zeker een pluspunt zijn. Enkele opmerkingen zijn dat de kamer net iets beter gepoetst zou kunnen worden. De ramen bevatten spinnenwebben en spinnetjes dus niet zo aangenaam als je deze open zet. Verder hebben wij bij het uitchecken toeristenbelasting moeten betalen wat zeker normaal is en geen probleem. Er werd hier echter €5 bijkomende ‘service charge’ aangerekend en dit vonden wij toch een beetje absurd. Nog nooit moeten betalen in een ander hotel en voelt een beetje aan alsof je wordt beduvelt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 22 mei 2022

Vriendelijke ontvangst, maar kamer viel tegen, veel kleiner dan op website lijkt, kleine badkamer die dringend aan renovatie toe is en niet lijkt op de foto's van de website. Waarschijnlijk zijn er ook gerenoveerde kamers. Goede matras, maar we konden de buren horen praten.
Tuin zou mooi kunnen zijn, maar is jammer genoeg niet onderhouden. Van het mooie uitzicht dat je vanuit de wellness zou kunnen hebben blijft nog maar weinig over: wel veel brandnetels en losse planken aan terras. De jacuzzi werkte maar op één van de vier zitplaatsen en toen ik dit meldde, kreeg ik enkel als antwoord dat ze het weten. In de douche van de welness geen shampoo of zeep ter beschikking.
Restaurant is niet slecht, maar geen goede prijs-kwaliteitverhouding.

Kamertip: Vraag zeker een nieuwere kamer.
Datum van verblijf: mei 2022