Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com116 US$
Expedia.com114 US$
eDreams116 US$
Priceline116 US$
Orbitz.com114 US$
Agoda.com117 US$
Beoordeeld op 17 november 2020

Net 3 dagen en 2 nachten doorgebracht in hotel Cyrano.
De eigenaar en het personeel maken meer dan het beste van de situatie. We kregen ons ruim ontbijt op de kamer geserveerd. Extra tasje koffie of thee? Geen probleem.
De kamer werd, terwijl we waren gaan wandelen of fietsen, opgeruimd en ook de tafel werd mooi ingedekt voor het avondeten.
De restaurantkaart is niet beschikbaar, maar de keuze aan gerechten die werd aangeboden was zeker voldoende en heel lekker.
De kamer was zo ingericht dat we een apart hoekje hadden waar onze tafel stond om te eten. Heel leuk gedaan!
Echt een aanraden om tijd samen door te brengen in een aangenaam kader.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 5 oktober 2020

Kamer was heel netjes en functioneel ingericht zonder poespas.
Ontbijt was prima , rekening houdende met de corona-maatregelen.
Hoogtepunt van het weekend was de gastronomische verwennerij zaterdagavond !

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Eerste tussenstop van een driedaagse fietstocht op de Vennbahn vanuit Raeren.
Het 3 sterrenhotel ligt pal voor het fietspad, mogelijkheid om e-bikes te stallen en op te laden. Buitenterras en een brasseriegedeelte: ‘Chez Gerty’.
Driegangenmenu: verfijnd en enigszins verrassend niveau.
Alleen de prijs van een fles Crémant viel tegen: 45 €. ☹️
Ontbijt en lunchpakket: OK.
Kamer: fris interieur, extra vermelding: goede bedmatras.
Toch wel een aanrader.

Beoordeeld op 20 juli 2020

Prachtig gelegen fiets uitvalsbasis op ravel en fietsnetwerk. Bijzonder goede keuken, een aanrader wat ook te zien is aan het aantal gebruikers. Mooi ingerichte gerenoveerde kamers, gemakkelijke inloopdouche. Fietsstalling met oplaat mogelijkheid. Goede bediening en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 19 juli 2020

Zeer mooie en verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Zeer goed verblijf gehad. Had er een frigo(tje) op de kamer gestaan was dit nog beter! Geschikte plaats om van daaruit verschillende wandelingen en uitstappen te doen.