144 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 26 juli 2020

Zeer vriendelijke eigenaars ,lekker ontbijt.Nette kamer, goede bedden, alles is voorzien in badkamer. Groot minpunt is de gehorigheid van de kamer, echt alles van geluid komt door de papieren muren. Alsook de vloer en plafond kraken bij elke beweging. Jammer anders was het tip top geweest.

Kamertip: Vraag rustige kamer als die er zijn
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 april 2017

Eenvoudig kamer maar proper en ordelijk. Badkamer met WC en douche had alles wat je nodig acht, inclusief haardroger. Zeer rustig, geen lawaai van naast gelegen kamers.
Je kan perfect op voorhand reserveren en betalen, waar je dan de code tot de ingang van het gebouw en kamer krijgt. Ontbijt en restaurant zijn in gebouw ernaast dus moet je 10 meter buiten wandelen maar dit stoorde me absoluut niet.
Ontbijt is uitgebreid buffet, met toast, gekookte eitjes, vleeswaren, vers fruit, yoghurt, ontbijtkoeken,.....

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

De kamer en badkamer waren netjes. Ondanks dat het heel rustig in het hotel was, was ontbijt meer dan voldoende. Croissants, chocoladekoeken, pistolets, charcuterie,... Prijs kwaliteit is oké. Mooie streek om in te vertoeven.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017

Correcte verhouding prijs/kwaliteit. We kregen de incheckcode van onze kamers via sms. De kamers waren netjes, wat verouderd. Er is geen ontbijt mogelijk maar de plaatselijke bakker biedt die mogelijkheid aan en je kan ook bij de bakker aan de overkant iets kopen en op de kamer eten (er is een tafel en een waterkoker aanwezig).

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2016

Behoort schijnbaar bij het hotel. (zagen we op de factuur) Wij bezochten het steakrestaurant omdat we spareribs wilden eten. Ziet er van binnen gezellig uit, oude posters van autoracen in Francorchamps aan de muur.
Spare-ribse waren matig, niet echt wat je verwacht in een steakhouse, de zalm was wat flauwtjes.

Datum van verblijf: augustus 2016