Rick B
Oosteind, Nederland

4 steren met karig ontbijt

Beoordeling van Hotel de la Source
4,0 van 5 bollen28 mei 2022 beoordeeld
We hadden een arrangement geboekt van hotel, 3 gangen diner, museumbezoek en ontbijt. Het hotel ligt pal naast het ciquit, en als F1 fan natuurlijk super. Wij kwamen vroeg in het hotel om een bak koffie te drinken en te vragen of de wagen reeds geparkeerd moet worden. We werden super vriendelijk geholpen. Het bleek dat de kamer reeds klaar was en konden dan ook vroeger dan gepland de kamer in. Het hotel straalt een bepaalde luxe uit. De kamer ( ) was ruim en sfeervol ingericht, groot raam met uitzicht op een van de ingangen ( La Source ) van het circuit. Sanitair was schoon enige nadeel is dat je moet douchen in een bad. De bedden waren hard en de kussens zacht. De bar is sfeervol en nodigt uit om langer te blijven zitten, ook is er de mogelijkheid om een potje te polen. Het 3 gangen diner die bij het arrangement zat was prima en waren de smaken dik in orde. Het ontbijt viel in vergelijking met de uitstraling en de 4 sterren enorm tegen. De tijden van ontbijt 06:30-10:00) zijn ruim. Wij waren om 09:00 aanwezig en was er nog maar weinig aanwezig. Het ontbijt voelde als een sluitpost welke niet te veel mocht kosten, vonden wij een gemiste kans. Misschien was men van mening dat een plakje als bij het overige karige ontbijt de boel zou optrekken.
Datum van verblijf: mei 2022
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 jul 2022
Dear Rick,
Thanks for your nice feedback regarding your stay.
See you soon back at the Hotel de la Source.
The Hotel de la Source Team
          1.2 km van Hotel de la Source
            0.9 km van Hotel de la Source
            Meer hotels in Francorchamps bekijken
            Beoordeeld op 15 april 2022

we gingen met het bedrijf een weekendje spenderen in het hotel met 2 avonden op rij een dinner. Last-minute covid besmettingen dwongen ons om het weekend te annuleren en te verplaatsen. We waren bereid om iets te betalen voor de geleden schade omtrent annulatie van de dinners maar het hotel wilde eerst de volle 100% betaling. Ze zijn allesbehalve commercieel met als resultaat dat wij hier ons weekend niet meer gaan laten doorgaan, ook al gingen ze dan meer kamers kunnen verhuren aan ons.

Datum van verblijf: februari 2022
            • Reistype: Reisde voor zaken
            Hôtel de la Source Spa-Francorchamps, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2022

Dear Mr Debisschop,
            We thank you for feedback. We are very sorry that you had to cancel your stay with us. As your stay has been cancelled 24 hours is advance (booking of a dinner and an overnight stay), the cancellation fee was 100 %. As a commercial gesture, we reduced the fee to 50 %, despite the fact that all the food has been ordered, prepared for you, as well as the the staff that were ready to host you.
            We thank you for your understanding.
            See you soon back at the Hotel de la Source.
            The Management

Beoordeeld op 17 november 2021

Wij komen hier meermaals per jaar maar de service is enorm achteruit gegaan. Lange wachttijden. Zelfs als je in het hotel slaapt kun je niet in het restaurant eten want het was volzet. Er waren nochtans 2 tafels die avond. Jammer dat er honden toegelaten zijn. Ik vind dit niet kunnen! Het eten is er goed en het personeel van het restaurant is super vriendelijke. Onze kamers waren niet schoon gemaakt omdat er te weinig personeel aanwezig was.

Kamertip: 1 maand van te voren je tafel vast leggen.
            Datum van verblijf: november 2021
            Beoordeeld op 16 augustus 2021

Goed hotel, lekker eten ,mooie kamers . Alleen spijtig geen Nederlands aan de receptie doch doen al het mogelijke. Het grote min punt is de schoonmaakploeg, 1dag kamer niet gepoetst, geen handdoeken en douchezeep.

Datum van verblijf: augustus 2021
            Hôtel de la Source Spa-Francorchamps, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Beste Georges,
            Wij danken U voor uw commentaar.
            Wij hopen U binnekort weer te zien in Spa-Francorchamps!
            Het Management

Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, beveiligde inpandige garage, gastvrije medewerkers en doen er alles aan om een deze tijden van Covid toch netjes te bedienen op de kamer.
            Het avondeten is heerlijk!

+goede bedden
            +rustige omgeving
            +mooie entree
            +mooie bar met pooltafel (helaas gesloten)

Datum van verblijf: maart 2021
            Hôtel de la Source Spa-Francorchamps, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2021

Beste gast,
            Wij danken U voor uw positieve commentaar.
            Wij hopen U binnekort weer te zien in Spa-Francorchamps!
            Het Management

Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij zouden dit weekend een nacht verblijven. Echter is Nederland ivm COVID-19 code rood geworden en waren wij genoodzaakt te annuleren.
            Dit hotel kent geen pardon en werkt niet mee aan annuleringen ivm COVID-19.
            Bij eerdere reserveringen. Het afgelopen half jaar heeft ieder hotel meegewerkt in de zin van kosteloos annuleren of vouchers.
            Deze dus niet.
            Bedenk jezelf voordat je boekt in deze onzekere tijd. Als je door Corona beperkingen genoodzaakt bent te annuleren, ben je je geld kwijt.😡

Datum van verblijf: oktober 2020
            Hôtel de la Source Spa-Francorchamps, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Dear guest,

We have analysed all our bookings of last weekend and haven't found any cancellation from guests coming from Holland. We are therefore very surprised with your comment.

We pay great attention to the actual situation and always try to find a solution with the guest, as the guest service remains our main focus.

Best regards from Spa-Francorchamps,

The Management