204 US$
204 US$
181 US$
BESPAAR 23 US$
Gratis annuleren tot 18/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Expedia.com181 US$
Orbitz.com
Hotels.com181 US$
Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij zouden dit weekend een nacht verblijven. Echter is Nederland ivm COVID-19 code rood geworden en waren wij genoodzaakt te annuleren.
Dit hotel kent geen pardon en werkt niet mee aan annuleringen ivm COVID-19.
Bij eerdere reserveringen. Het afgelopen half jaar heeft ieder hotel meegewerkt in de zin van kosteloos annuleren of vouchers.
Deze dus niet.
Bedenk jezelf voordat je boekt in deze onzekere tijd. Als je door Corona beperkingen genoodzaakt bent te annuleren, ben je je geld kwijt.

Datum van verblijf: oktober 2020
Hôtel de la Source Spa-Francorchamps, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Dear guest,

We have analysed all our bookings of last weekend and haven't found any cancellation from guests coming from Holland. We are therefore very surprised with your comment.

We pay great attention to the actual situation and always try to find a solution with the guest, as the guest service remains our main focus.

Best regards from Spa-Francorchamps,

The Management

Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

Zou er nog eens terug willen. Ook leuke dingen in de buurt te doen. Tm 15 nov rondleidingen in circuit Francorchamps, dierenpark in Theux, prachtige wandeling (4,7 km) te beginnen via route de Neuville nr 30. Best antislip schoenen aandoen.

Datum van verblijf: december 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Beste Koen,
Wij danken U voor uw positieve commentaar!

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

netjes hotel . vlakbij het circuit goed voor autoliefhebber. mooie verzorgde kamer , badkamer met ligbad. wc in de badkamer. grote gezellige inkomhal met bar.restaurant is in orde maar niet zo gezellig het is een eetzaal.

Datum van verblijf: november 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Beste Annemie,

Wij danken U voor uw positieve commentaar.

Met vriendelijke groeten uit Spa-Francorchamps.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Na jaren niet te zijn geweest na een vakantie in Zuid Frankrijk een nacht geboekt. Kamer 141 prima kamer schoner dan vroeger met heerlijke ritual douchespullen.
Prima bed donkere kamer heerlijk geslapen. Receptie prima. In een Franstalig gebied verwacht kun je niet verwachten dat men Nederland spreekt en met Frans en Engels lukt het goed. Garage overdekt kost nu inderdaad 8 euro maar vergeleken met andere hotels niet duur. Ontbijt op kamer was goed verzorgd. Opmerking: ik zou het persoonlijk fijn vinden als er een warme maaltijd op de menukaart voor op de kamer komt. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Beste Helena,
Wij danken U voor uw positieve commentaar.

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Mooie kamer met een king size bed .Aan de receptie kunnen ze je in het Nederlands niet verder helpen , dus moet je zelf alles maar uitzoeken . Vb komen hier voor de 4 de maal en altijd was de ondergrondse garage gratis en vanaf nu is dat 8 euro per dag .het avond eten is zeer lekker en het personeel in het restaurant is zeer vriendelijk , alleen het ontbijt mocht uitgebreider zijn .

Kamertip: Hebben bij elk verblijf al een andere kamer gehad en zijn allemaal ok
Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Georges,
Wij danken U voor uw commentaar.