Travelocity
Priceline
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

Zou er nog eens terug willen. Ook leuke dingen in de buurt te doen. Tm 15 nov rondleidingen in circuit Francorchamps, dierenpark in Theux, prachtige wandeling (4,7 km) te beginnen via route de Neuville nr 30. Best antislip schoenen aandoen.

Datum van verblijf: december 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Beste Koen,
Wij danken U voor uw positieve commentaar!

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

netjes hotel . vlakbij het circuit goed voor autoliefhebber. mooie verzorgde kamer , badkamer met ligbad. wc in de badkamer. grote gezellige inkomhal met bar.restaurant is in orde maar niet zo gezellig het is een eetzaal.

Datum van verblijf: november 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Beste Annemie,

Wij danken U voor uw positieve commentaar.

Met vriendelijke groeten uit Spa-Francorchamps.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Na jaren niet te zijn geweest na een vakantie in Zuid Frankrijk een nacht geboekt. Kamer 141 prima kamer schoner dan vroeger met heerlijke ritual douchespullen.
Prima bed donkere kamer heerlijk geslapen. Receptie prima. In een Franstalig gebied verwacht kun je niet verwachten dat men Nederland spreekt en met Frans en Engels lukt het goed. Garage overdekt kost nu inderdaad 8 euro maar vergeleken met andere hotels niet duur. Ontbijt op kamer was goed verzorgd. Opmerking: ik zou het persoonlijk fijn vinden als er een warme maaltijd op de menukaart voor op de kamer komt. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Beste Helena,
Wij danken U voor uw positieve commentaar.

Beoordeeld op 10 augustus 2019

Mooie kamer met een king size bed .Aan de receptie kunnen ze je in het Nederlands niet verder helpen , dus moet je zelf alles maar uitzoeken . Vb komen hier voor de 4 de maal en altijd was de ondergrondse garage gratis en vanaf nu is dat 8 euro per dag .het avond eten is zeer lekker en het personeel in het restaurant is zeer vriendelijk , alleen het ontbijt mocht uitgebreider zijn .

Kamertip: Hebben bij elk verblijf al een andere kamer gehad en zijn allemaal ok
Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Georges,
Wij danken U voor uw commentaar.

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Het is de tweede maal dat wij dit hotel doen
Wij nemen een kamer van ongeveer 330 euro per nacht en twee maal dezelfde kamer ascari
Ook de badkamer en douche heeft een zeer onaangename geur.
Voor de rest is alles meer dan ok in de duplex kamer.
Het restaurant heeft zeer lekker eten
Zeer vriendelijke bediening in het restaurant en receptie
We komen zeker terug maar toch in een andere kamer tenzij er verschillende kamers zijn met deze geur CFR onderstaand commentaar

Datum van verblijf: juni 2019
HoteldelaSource, Directeur général van Hotel de la Source, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Beste klant,
Wij danken U voor uw commentaar.