food44fun

Warm welkom ook voor mijn hond.

Beoordeling van Hotel Beau Site
4,0 van 5 bollen15 jan 2023 beoordeeld
Wat een lieve eigenaren, Frans talig maar spreken en willen ook in het Nederlands wat proberen.
Het Hotel is al generaties in eigendom van de zelfde familie. en dat is precies wat het wil zijn, gezellig familie Hotel voor sportieve of minder sportieve gasten.
Prima uitval basis voor mooie wandeltochten in de prachtige Ardense natuur, niet ver van Malmedy, een must do, tripje.
Kamers zijn niet heel groot maar brandschoon, en ruim voldoende voor ons.
Probeer Ook het Restaurant van dit hotel, de schoonzoon van de uitbaters runt de keuken en kan koken, met een ietwat Franse stijl, niet zo verwonderlijk gezien de ligging.

Probeer de huis gemaakte Pate en Terrines, de Chef kan er wat van.

Ik bewaar dit adres voor een volgend bezoek.
Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    0.1 km van Hotel Beau Site
    Word beloond met One Key
    • Booking.com
    Restaurant
    Ruime kamer, netjes en goede bedden
    • Agoda.com
      Swimming pool
        3.8 km van Hotel Beau Site
        Meer hotels in Francorchamps bekijken
        Beoordeeld op 22 september 2022

Ik spreek over het restaurant. Het is een typisch solide Ardeens gebouw. Het restaurant doet outdated aan, maar het past helemaal in het kader. Er is een mooi aanbod van gerechten, de bediening is vriendelijk en de kwaliteit en afwerking zijn zeer goed. Dit was onze eerste kennismaking en we komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2022
        Beoordeeld op 18 augustus 2020

Kleine kamer, bij aankomst zeer proper, daarna dagelijks zeer miniem gereinigd. Basic comfort, geen frigo, geen kluis, geen airco. Badkamer zeer klein, lavabo iets groter dan een wijwatervat. Douche gelukkig wel zeer goed. Onze kamer lag vlak bij de baan, luidruchtig dus. Ontbijt zeer beperkt maar voldeed nog net. Ligging is zeer goed.

Datum van verblijf: augustus 2020
        Beoordeeld op 7 augustus 2020

Charmehotel voor de niet veeleisende wandelaar of fietser!
        Wij verbleven in een appartement met drie personen. Keukentje hebben we niet gebruikt. Alles wat we nodig hadden was er: ruimte, goede bedden, douche (wel te kleine badkamer). Avondeten was prima (vooral het Koninginnehapje en de gebakken forel !). Ontbijt goed maar niet super. Zeer vriendelijke bediening.
        Dichtbij kasteel Reinhardstein en het stuwmeer van Robertville, en de Vennbahn (per fiets). Uitstekend wandelgebied.

Datum van verblijf: augustus 2020
        Beoordeeld op 9 november 2019

Nette kamer met douche en goed bed. Vriendelijk onthaal met goede bediening in de lounge. Vers ontbijt met voldoende keuze: broodje , koeken, en je kan er zelf je eitje koken. Wij keren zeker terug voor een langer weekend.

Datum van verblijf: november 2019
        Beoordeeld op 27 juli 2019

Tussen het bezoek van 2 kastelen oor is dit de ideale plek om te overnachten. Vlakbij Reinhardstein en de hoogste punten van België. Perfecte basis om 's morgens na het ontbijt met volle moed aan een nieuwe dag te beginnen. Heerlijk en goedkoop restaurant op het gelijkvloers om te dineren. Het ontbijt is super eenvoudig maar verzorgd en in orde. Zeepjes in de douche ontbraken... jammer.

Datum van verblijf: juli 2019
        • Reistype: Reisde alleen