“Lekker en verzorgd”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ouffet
Keukens: Diner, Frans
Geschikt voor: Romantisch
24 maart 2017 beoordeeld

Goed bereikbaar, traditionele strakke inrichting. Vriendelijke professionele bediening.
Gerechten zijn mooi en eenvoudig gepresenteerd...... en zijn ook nog zeer lekker!
Een aanrader!

12 juli 2016 beoordeeld

Begin juli waren we hier terug te gast; we komen hier sinds jaren, en we blijven terugkomen.
De zaak wordt kleinschalig gerund, maar wat een culinaire prestatie wordt hier neergezet! Chapeau.
Iedere keer weer wordt een origineel menu aangeboden, deze keer met een gerechten bereid met speciale bieren. Wat te denken van de "Boulettes de veau à la Big Nose": in deze menu ons favoriet gerecht.
Het wijnarrangement bevat meestal verrassende wijnen (Deze keer Chili, Argentinië en Frankrijk) en worden royaal bijgevuld.
Als je dit combineert met een overnachting in één van de suites, zit je meteen goed voor een zorgeloze gastronomische uitstap. (zie ook beoordeling hotel)

29 mei 2016 beoordeeld

menu all in zeer verzorgd, lekker, goede prijs/kwaliteit
eetzaal eenvoudig, ruim en rustig, handig, want we hadden een baby bij in kinderwagen

31 juli 2015 beoordeeld

wij zijn hier geweest met een Bongobon Gastronomie (blijkbaar zoals 16 van de 23 aanwezige gasten). De keuken is eenvoudig en creatief (tapas als hapjes bij het aperitief, een kunstige vorm van carpaccio van rund, een tasje met rundvlees op zijn Thais, drie scampi als tussendoortje en een mooi stuk rundvlees. Alles ok behalve de bizarre en niet-lekkere garnituren bij het rundvlees: koude couscous, een gegrild mini-paprikaatje en 2 schijfjes courgette, weliswaar met lekkere saus. Achteraf een lekker dessertje.
Er wordt royaal wijn geschonken maar het betreft hier wel een zeer gewone wijntjes.
Al bij al een niet onlekkere maaltijd maar zeker geen verplaatsing waard: gastronomie heeft blijkbaar toch een andere invulling in Vlaanderen ...

21 september 2014 beoordeeld

een uitgebreide review gegeven over het hoteldeel. Het diner is van hoogstaande kwaliteit en van heerlijke gerechten. dat heeft een boel goedgemaakt.

Reizigers die Restaurant Carpe Diem bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Restaurant Carpe Diem geweest? Deel je ervaringen!