Word beloond met One Key
Wezembeek-Oppem, België
Top locatie
Beoordeling van Ibis Liege Seraing
4,0 van 5 bollen23 jun 2022 beoordeeld
Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Rustige kamer (nr.118) aan de achterzijde met uitzicht op de golfbaan. Zeer nette kamer met een zeer goed bed.
Ontbijt zoals het hoort met zelfs vers geperst fruitsap ter beschikking.
In de omgeving voldoende restaurants aanwezig.
Ideaal voor Luik en omgeving te verkennen. Bus 58 in de onmiddellijke omgeving en in 20 minuten sta je in centrum Luik.
Een aanrader !!!!
Datum van verblijf: juni 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior view
8.6 km van Ibis Liege Seraing
Zwembad
Meer hotels in Boncelles bekijken
Beoordeeld op 4 april 2022

We waren met een groep van 14 personen en zochten een goedkope overnachting, meestal gaan we dan voor een IBIS.
Deze Ibis viel echter positief op door de vriendelijke ontvangst en het uitgebreide ontbijt, heerlijk!
Zelfs vers geperste jus d'orange.
De kamers zijn basic, zonder mogelijkheid om zelf koffie/thee te zetten.
Ook was er geen WC borstel op de kamer aanwezig (kamer 102).
Nadeel zijn de deuren van de badkamer die geen deurklink hebben maar je met een harde "klak" hoort dichtslaan.
Als de buren in de nacht naar het toilet gaan word je hier wakker van.
De ligging op het industrieterrein is niet fraai maar even verder ligt een bos voor een mooie ochtendwandeling.

Het plaatsje Boncelles is niet mooi maar er is wel van alles te shoppen, erg veel reclameborden langs de weg.

Al met al een prima hotel voor slapen/ontbijt.
Jammer dat de ontbijtzaal erg klein en ongezellig is.
Tegelvloer met harde stoelen.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, General Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste Jean-Pierre,
Dank u voor uw feedback.

Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u zo positief bent over de gastvrijheid van ons personeel. Onze oprechte excuses voor het ongemak omtrent het geluid. We gaan absoluut kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring,

Véronique Degives, Beheerder

Beoordeeld op 22 juli 2020

Ibis kwaliteit. Achterzijde geeft uit op de golf,waarlangs pad vertrekt en je door de golf kunt wandelen(rechts) .De ontbijten worden nu geserveerd, maar zeer vriendelijke bediening en als je Frans spreekt helpt het om nog wat bij te vragen. Willen de vlamingen nu echt geen woord Frans meer spreken! Eigen landstaal is ook waardering tegenover het personeel, meestal mindere opleiding en lagere lonen. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Hotel-cmanager, Cindy DENOO, Beheerder van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve review.

Het doet ons heel veel plezier dat u genoten heeft van verblijf in Luik en dat u helemaal tevreden was met ons ontbijt en de vriendelijke bediening. We hopen dat u heerlijk heeft kunnen wandelen en fietsen in de omgeving en dat u heeft genoten van een heerlijke nachtrust. We zien er al naar uit om u bij uw volgende bezoek aan Luik opnieuw te ontvangen.

Hartelijke groeten,

Cindy DENOO, Beheerder

Beoordeeld op 13 januari 2020

Bij aankomst lagen de papieren klaar en door het feit dat ik een Ibis Business membership heb, lag de voucher voor een gratis drink ook klaar samen met de krant van die dag. Een fles spuitwater stond op mijn kamer gereed.
De kamer was heel proper en ik had zelfs ook een parkeerplaats ondanks de vele werken rond het hotel.
Een aanrader voor wie klanten bezoekt in Seraing. Op nog geen 10 minuten van JohnCockerill!

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Cindy DENOO, Beheerder van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Beste meneer Brackx,

We danken u voor uw feedback betreft de ontvangst. Fijn dat uw verblijf bij ons naar wens was en dat u geen minpunten heeft ervaren.

Vriendelijke groeten en graag tot nog eens.

Cindy DENOO, Beheerder

Beoordeeld op 7 november 2018

Heel vriendelijk personeel en alles tiptop in orde. Veel winkels en restaurants in de buurt, alsook veel bezienswaardigheden en een uitstap naar Val Saint Lambert is de moeite waard, alsook Seraing zelf.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel-cmanager, Michael MEUNIER, Beheerder van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Beste Albin,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling. Het verheugt ons dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons in Seraing! Wat leuk dat u ook onze centrale ligging ideaal vond en dat u heeft genoten van de gastvrije service van ons team! We ontvangen u graag opnieuw bij uw volgend bezoek aan onze leuke stad.

Michael MEUNIER, Beheerder

Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ideaal voor tussenstop. Ruime parking en vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Gemakkelijke verbinding naar stad en grote toegangswegen. Restaurants dichtbij. Ruime kamer doch minibar ontbreekt, jammer

Datum van verblijf: september 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste gast,

bedankt voor uw review.

Wat fijn dat u tevreden was over de locatie van ons hotel en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.

Onze kamers beschikken inderdaad niet over een minibar maar het is wel mogelijk om een kleine koelkast in uw kamer te hebben mits u dit op voorhand aanvraagt.

Ons team bedankt u voor het compliment en verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw.

Hartelijke groeten,

Michael MEUNIER, Beheerder