ibis
Expedia.comUS$ 71
PricelineUS$ 71
ZenHotels.comUS$ 72
Beoordeeld op 7 november 2018

Heel vriendelijk personeel en alles tiptop in orde. Veel winkels en restaurants in de buurt, alsook veel bezienswaardigheden en een uitstap naar Val Saint Lambert is de moeite waard, alsook Seraing zelf.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel-cmanager, Michael MEUNIER, Beheerder van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2018

Beste Albin,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve beoordeling. Het verheugt ons dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons in Seraing! Wat leuk dat u ook onze centrale ligging ideaal vond en dat u heeft genoten van de gastvrije service van ons team! We ontvangen u graag opnieuw bij uw volgend bezoek aan onze leuke stad.

Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ideaal voor tussenstop. Ruime parking en vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Gemakkelijke verbinding naar stad en grote toegangswegen. Restaurants dichtbij. Ruime kamer doch minibar ontbreekt, jammer

Datum van verblijf: september 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Beste gast,

bedankt voor uw review.

Wat fijn dat u tevreden was over de locatie van ons hotel en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.

Onze kamers beschikken inderdaad niet over een minibar maar het is wel mogelijk om een kleine koelkast in uw kamer te hebben mits u dit op voorhand aanvraagt.

Ons team bedankt u voor het compliment en verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 16 augustus 2018

Tijdens de amateur-fietstocht Luik-Bastenaken-Luik, waar ik aan meewerk, hebben we overnacht in het Ibis Luik-Seraing hotel overnacht.
Een simpel hotel, maar netjes. Kamers waren netjes maar bovenal schoon. Gezellige mensen in de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Beste Harry,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met de netheid van ons hotel. We hopen dat een leuke tijd heeft beleefd op de amateur-fietstocht Luik-Bastenaken-Luik.

Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Seraing.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 7 februari 2018

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2018

Beoordeeld op 5 februari 2018

De kamers waren eerder klein . Geen goede mogelijkheid om s'avonds op uw gemak in een leuk kader iets te drinken, Wel een goed ontbijt en vriendelijk personeel.
Veel lawaaihinder van andere kamers, bijna alles hoorbaar door de dunne muren

Datum van verblijf: januari 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Beste Xavier,

Bedankt voor uw recensie.

We zijn erg blij dat ons uitgebreide ontbijtbuffet, met verschillende warme en koude opties, jullie gesmaakt heeft.

We vinden het jammer dat onze ligging voor u niet ideaal was. Ons hotel ligt in het Zuiden van Luik op enkele minuten van het stadscentrum en het TGV-station evenals dichtbij het universitair ziekenhuis van de stad.

Wij excuseren ons voor het lawaai vanwege andere gasten. We verzoeken onze gasten bij onaanvaardbaar lawaai van naburige kamers zo snel mogelijk de receptie te verwittigen opdat wij tijdig kunnen ingrijpen.

Leuk dat u tevreden was van de vriendelijkheid van ons personeel. We zullen uw compliment met plezier met hen delen.
Hopelijk zien wij u gauw terug.

Vriendelijke groet,