ibis
Expedia.comUS$ 73
Hotels.comUS$ 73
Agoda.comUS$ 75
Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel scoort erg goed wat prijs/kwaliteit betreft. Ik betaalde amper 120 euro voor 2 nachten met ontbijt inbegrepen. Ontbijt kost normaal 14 euro per dag. Ik had een ruime kamer die piekfijn inorde was, alleen de badkamer had wel een werkpuntje. De mengkraan is een beetje gedateerd en een nieuw en moderner douchesysteem is echt wel een must voor dit hotel, dat is een werkpunt.

Daarnaast zou ik een stopcontact voorzien aan het bed zodat de gsm opladen veel makkelijker wordt, dat kan zeker nog beter.

Het ontbijt was prima inorde en zeer uitgebreid voor het bedrag dat je betaalt.

Verder is er een ruime parking bij het hotel en ligt het dicht bij de Country Hall waar ik de Daviscup bijwoonde.

Het personeel maakte een erg vriendelijke indruk, je moet wel goed uitkijken want als je via Expedia boekt dan zijn er opties waarin ontbijt inbegrepen zijn en men dat aan de hotelbalie over het hoofd had gezien.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Beste gast,

Leuk dat u de tijd nam om uw positieve ervaring te delen!

Wij lezen met plezier dat u genoten heeft van uw verblijf in een van onze nette, ruime kamers in Seraing.
Uw opmerkingen worden ter harte genomen.

We zijn erg blij dat ons uitgebreide ontbijtbuffet, met verschillende warme en koude opties, jullie gesmaakt heeft.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groet,

Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een echt weghotel op een soortement winkelboulevard maar geen heel sjieke, maar met aardige mensen, schone en prettige kamers. Absoluut slechtere weghotels meegemaakt. We hebben er uitstekend geslapen met uitzicht op het achtergelegen golfcomplex. Als echt Belgisch hotel een mooie bierkaart. Het ontbijt was goed.

Datum van verblijf: oktober 2017
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Beste gasten, Wij danken jullie hartelijk voor het verblijf in ons hotel en het schrijven van deze beoordeling.
Wat fijn om te horen dat jullie uitstekend hebben geslapen in onze comfortabele, schone kamers, en dat jullie de gastvrijheid van ons personeel konden waarderen. We zijn ook erg blij dat ons uitgebreide ontbijtbuffet, met verschillende warme en koude opties, jullie gesmaakt heeft.
We zetten het bier alvast koud voor jullie volgende bezoek. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 juni 2017

Nette en schone kamers maar wel erg klein. Het hotel heeft weinig facliciteiten. Qua kwaliteit / prijsverhouding vond ik hem te duur! Hotel ligt dicht bij een winkelcentrum en een grote supermarkt. Geen ontbijt genomen omdat we €14 pp wel veel vonden

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Beste Cindy, Bedankt voor het delen van je ervaring met het Ibis Liege Seraing hotel.
Het verheugt ons dat je al met al een prettig verblijf hebt gehad in een van onze schone, verzorgde kamers en dat we je van dienst hebben kunnen zijn met onze handige locatie nabij de supermarkt en een winkelcentrum. Het spijt ons dat je de kamer wat aan de kleine kant vond. Onze kamers hebben een standaardafmeting van 13,5m2. We hebben je overige opmerkingen genoteerd en zullen kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. Ter info willen we graag toevoegen dat we voor 14€ een uitgebreid buffet aanbieden met onder andere bonen in tomatensaus, spek en roerei als warme opties en als koude opties kan gekozen worden uit verschillende soorten brood en gebak, charcuterie, kazen, yoghurt, ontbijtgranen, fruit en groenten, evenals versgeperst sinaasappelsap. Daarnaast kan voor 4€ ook een koffie plus croissant verkregen worden.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 5 januari 2017

Deze gerenoveerde Ibis is een voorbeeld voor anderen ! Service gericht personeel en beter uitgeruste kantine maken deze tussenstop tot een heerlijk verblijf. Verse jus d'orange machine, rechoud voor English breakfast en vele soorten brood maken een goed ochtend start. De ruime slaapkamer met zitje en de vernieuwde douchecabine zijn een flinke stap voorruit in service.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2017

Dear ELO334,

Thank you for taking time to tell us about your stay at Ibis Liège Seraing.

It's a great pleasure to read that your stay gives you entire satisfaction.

We make our best every day to give a good service to our guest.

Looking forward welcoming you at your next trip to Boncelles.

Best regards

Cadia Di Simone
Front Desk Manager

Beoordeeld op 15 september 2016

Ik keer elk jaar meerdere male terug naar dit Ibis hotel. Ideaal gelegen voor mn fietstrainingen op o.a. het parcours van Liège-Bastogne-Liège. Verder perfekt voor de uitrusting, services van het hotel: o.a. uitstekend bed, uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot late check-out. Verder een aanrader omdat er zich vlakbij een italiaans restaurant bevindt waar je 's avonds uitstekend kunt eten.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen