ibis
Expedia.comUS$ 73
Hotels.comUS$ 73
TravelocityUS$ 73
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Prima hotel voor overnachting. Kamers waren netjes en schoon. Locatie is wat minder, maar dat maakte voor ons niet uit. Lastig aangegeven waar je moet zijn. Wanneer je navigatie (tomtom) volgt dan rijd je verkeerd. Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed verzorgd (zeker voor IBIS).

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2016

Beste Valentijn20013,

I am pleased to read that your stay give you entire satisfaction.
Many thanks for your comments.

Looking forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards,

Shift Leader

Beoordeeld op 9 juli 2016

in principe een o.k. hotel, schoon, goed verzorgd, vriendelijk personeel.
maar waar ik heel slecht over te spreken ben is dat men daar een kopie maakte van mijn ID-bewijs en mijn Creditcard.
Maar wat moet je, om 23uur in de avond en je bent hondsmoe?

Datum van verblijf: juni 2016
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2016

Dear Chjb1994,

We would like to thank you for choosing our hotel for your stay in Boncelles,
and for taking time to let your comment.

Looking Forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards

Shift leader

Beoordeeld op 11 april 2016

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2016

Beoordeeld op 19 februari 2016 via mobiele applicatie

Een hotel uit de Ibis keten. Je weet wat je krijgt, een schone kamer met goede douche en uitstekend bed. Het hotel ligt aan een snelweg maar desondanks hadden wij een rustige nacht. De medewerkers waren zeer vriendelijk, ook voor deze twee Jacobspelgrims. Het eten kwam denkelijk uit de magnetron maar was voor ons goed genoeg. Restaurants van internationale ketens zijn als alternatief in de buurt

Datum van verblijf: februari 2016
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2016

Cher Indigo V,

Nous souhaitons vous remercier d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour, et d'avoir pris le temps de laisser vos commentaires suite à celui-ci.

Nous espérons pouvoir vous accueillir prochainement dans notre établissement.

Cordialement,

Shift Leader

Beoordeeld op 13 augustus 2015

Onlangs 1 nacht verbleven in dit hotel. Het had alles te bieden wat je mag verwachten van een Ibis Hotel. Prima kamer, geen poespas, wel stond bij betreden van de kamer de airco op de vriesstand (maar dat is natuurlijk zo te verhelpen). Pluspunten zijn het redelijk uitgebreide ontbijt (voor dit type hotel althans) en het perfect werkende wifi netwerk.

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Michael M, Responsable réception van Ibis Liege Seraing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2015

Dear SDB1985,

I am pleased to read that your stay give you entire satisfaction.
Many thanks for your comments.

Looking forward, welcoming you at your next trip in Boncelles.

Best regards,

Michael Meunier