“Gezellig om wat te drinken”

Brasserie Restaraunt du Cheval Blanc
Geclassificeerd als nr. 7 van 10 Restaurants in Sougne-Remouchamps
Keukens: Belgisch
1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen idee of het eten er lekker is. Maar je zit er erg gezellig op het terras, vlak naast de ingang van de grotten. Leuk is ook dat de dame van de zaak erg goed Nederlands spreekt.

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld

Super interessante rondleiding gehad bij de grot. Dachten even samen wat te gaan eten, maar was echt vreselijk en veelte duur.

Datum van bezoek: juli 2020
7 januari 2020 beoordeeld

Het werd vrij vlot opgediend, het was lekker. Het was ok voor een brasserie. De keuze was vrij uitgebreid.

Datum van bezoek: december 2019
1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan de grotten (er vlak naast) wouden we hier lekker lunchen, het was erg druk maar er was nog een tafeltje, beetje krap maar prima, de kaart lag op dus we konden al kijken wat we wouden eten. Na verschillende pogingen tot contact met het enige personeel lid om te bestellen kwam ze uiteindelijk na 30min bij ons tafeltje vertellen dat ze alleen tosti’s of een pannenkoek konden serveren. Dit hadden ze in mijn ogen ook direct bij binnenkomst even kunnen melden.

Datum van bezoek: januari 2020
16 augustus 2019 beoordeeld

Menukaart is overbodig. Na even wachten bestelling opgeven had geen zin. Er was alleen de keuze uit tosti of appeltaart. Tosti natuurlijk 2 keer duurder dan de niet beschikbare broodjes. O neem vooral geen koffie. Suiker hebben ze zelf al toegevoegd en de melk is tegen beschimmelen aan. Riekt naar afzetterij deze zaak.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie Restaraunt du Cheval Blanc bekeken, bekeken ook

Aywaille, Provincie Luik
Sougne-Remouchamps, Provincie Luik

In Brasserie Restaraunt du Cheval Blanc geweest? Deel je ervaringen!