WT
Hasselt, België

Nachtje Ardennen wandelen en gastronomie

Beoordeling van R hotel experiences
4,0 van 5 bollen22 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Modern hotel met open bar resto ruimte met prachtig zicht op de vallei. Family kamer was ruim met goed bed. Badkamer met bad en douche . We kozen het romantisch pakket en genoten ook van een diner s avonds. Dit kon perfect omgeruild naar een q.la carte keuze mits opleg. Welness ligt op -2. Mooi verwarmd zwembad. Minpuntje: ontbijttafel werden niet afgeroomd dus tegen 9u30 moest je een overgebleven tafel nemen. (Oogt rommelig en spijtig kan je dan ook niet aan het raam zitten). Welness voorziet geen handdoek die je wel nodig hebt in de sauna (wat herstellingen nodig). Ook in de kamer waren wat kleine gebreken.
Maar parking, bar en eten waren top. Het hotel heeft wel niet de typische ardennen sfeer als je dit zoekt
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 feb 2024
Beste Johanna,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden over de kwaliteit van onze infrastructuur en diensten. Het verheugt ons dat de verschillende diensten in ons R-OMANTIQUE pakket aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We nemen goede nota van uw opmerkingen over ons ontbijt. We streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren, dus we zullen uw feedback zeker in overweging nemen.

Wij kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen in R hotel experiences.

Alexandre
12.7 km van R hotel experiences
Roomservice
Meer hotels in Sougne-Remouchamps bekijken
Beoordeeld op 28 december 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooie, ruime en propere kamer en badkamer. Groot bed met hele goede matras. Koffie, thee en flesjes water gratis op de kamer. Gratis parking. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Heel vriendelijk personeel behalve de man bij het ontbijt, die had er duidelijk geen zin in.

Datum van verblijf: december 2023
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Beste Hilde,

Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve feedback. We zijn erg blij dat de kwaliteit van onze diensten aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Het spijt ons om uw opmerkingen over het ontbijtpersoneel te lezen. Dit weerspiegelt op geen enkele manier onze hoge normen op het gebied van welkom en service. We zullen de betreffende afdeling zeker op de hoogte brengen.

We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in R hotel experiences.

Het R hotel experiences team

Beoordeeld op 26 juni 2023

Wij reserveerden 1 overnachting met een Wonderbox cadeaubon en de reservatie verliep heel vlot. Er is ruim voldoende parking voorzien. Wij werden heel vriendelijk ontvangen, en kregen alle nodige info duidelijk mee. De kamer is ruim en modern, met een goed-werkende airco. Wij bleven 's avonds in het restaurant van het hotel eten. Na het avondeten gingen we nog iets vragen aan de receptie en het personeel was opnieuw zeer behulpzaam. Aan het ontbijt was er ruim voldoende keuze, alles netjes gepresenteerd en vers. Ook het uit-checken verliep heel vlot.

Datum van verblijf: juni 2023
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2023

Beste Nathalia,
Hartelijk dank voor uw positieve commentaar. Wij zullen blij zijn, jullie weer te mogen verwelkomen in de R hotel experiences.

Beoordeeld op 19 november 2022

Mijn ervaring van dit hotel was heel erg goed. De service was vanaf de aankomst tot aan het vertrek zeer aangenaam. Ik vond het gebouw heel modern en mooi aangekleed, ook de binnenkant vond ik mega gezellig. Wel vind ik het jammer dat het personeel zeer ongeïnteresseerd leek en dat ze niet vaak glimlachten naar ons dit zorgde voor een ongemakkelijke sfeer. Toch vond ik het ontbijt en avond eten echt reuze lekker. Ook de wellness was zeker in orde!

Datum van verblijf: november 2022
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2023

Beste,

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie. Uw opmerkingen worden goed genoteerd en wij waarderen uw feedback die wordt zeker vervolgt.

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Beoordeeld op 16 augustus 2022

We werden zeer goed en vriendelijk ontvangen. Aan de receptie spreken ze natuurlijk Frans maar ook perfect Nederlands. Zoals beloofd konden we om 15 uur op onze kamer waar het dankzij de airco aangenaam was. DIt was zeker welkom want we waren hier tijdens het warmste weekend van 2022. Zee mooie kamers met een prima douche. Er is ook een gratis safe die zeker groot genoeg is. Jammer genoeg geen koelkastje om je water fris te houden voor de wandeling de dag erna. We lagen aan de straatkant maar dat was geen probleem we hoorden de auto's helemaal niet dankzij het hele dikke isolerende glas. Heel goed bed ook behalve de hoofdkussens. Jammer maar die hadden toch van een betere kwaliteit mogen zijn. Volgende keer brengen we onze eigen hoofdkussens zeker mee. Voor de rest prima kamer. 's Avonds aten we in het restaurant benede. We hadden een reservatie om 18u30 maar bij aankomst zagen we meteen dat er iets mis was. Al het personeel was zeer zenuwachtig en zelfs wat onbeleefd. We moesten nog in de bar (die trouwens niet vaak open is) wachten. Dus dan daar maar onze aperitief gedronken wat zeker geen probleem was. Een uur laten mochten we aan tafel en pas rond 21 uur kregen we ons eten. Er was blijkbaar heel wat personeel ziek, zowel in de keuken als in de zaal. Normaal aanvaard je dan gewoon wat minder reservaties maar hier zat het restaurant vol. De keuken kon duidelijk niet volgen wat ook te merken was aan de kwaliteit van het eten. Maaltijd was niet slecht maar we hebben zeker al beter gegeten voor minder geld. Nog één minpuntje van het hotel. Het zwembad hoort bij de wellness en je moet dus 15 euro betalen om even te kunnen zwemmen. Heel jammer vooral tijdens een hittegolf. Het zwembad gratis maken voor hotelgasten is toch wel een must. We komen zeker nog terug naar dit hotel maar zullen waarschijnlijk geen gebruik meer maken van het restaurant.

Datum van verblijf: augustus 2022
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2022

Beste Mark,

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie.

Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geven het door aan de betrokken afdeling. Wij zien de feedback van onze klanten heel graag om ons altijd te verbeteren.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 5 juli 2022

Mooie ruime kamer met inloopdouche met prodiucten van azzaro . Supergroot bed en een flatscreen tv , ook een kleine koelkast is aanwezig ruime parking . Het ontbijt was uitgebreid en van uitstekende kwaliteit .

Kamertip: Kamer met zicht op la.redoute .
Datum van verblijf: juni 2022
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2022

Beste Georges,

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.