Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
TravelocityUS$ 147
PricelineUS$ 147
TripadvisorUS$ 147
Orbitz.comUS$ 147
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (539)
Beoordelingen filteren
539 resultaten
Waardering van reizigers
273
183
51
21
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
273
183
51
21
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 539 beoordelingen
Beoordeeld op 27 juli 2021

Wij hebben hier drie dagen verbleven met 6 personen en vinden de kwaliteit van de faciliteiten en bijhorende services ondermaats.

Eerst en vooral is het zeer vreemd dat het restaurant op zondag en maandag gesloten is. Hier biedt het hotel een alternatief waarbij gasten een bescheiden maaltijd kunnen nuttigen uit een glazen pot.

Deze service is goed bedoeld maar laat de wensen over. Daarenboven is het eten uit een glazen pot in een leeg restaurant niet bepaald vakantiestemming waardig.

Vervolgens is het ook niet mogelijk om van zondagavond tot dinsdagavond iets te drinken in de lobby. Hier neemt men soms zelfs uw bestelling op en komt men een kwartier later zeggen dat de bar gesloten is.

Dit geeft de gastvrijheid van het hotel een deuk.

We kunnen besluiten dat de situatie geen echte ontspannende indruk geeft tijdens de Corona toestanden.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank StormsEvelyn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

Geachte mevrouw Storms,

Dank u dat u de tijd neemt om uw mening te delen.

Wij nemen goede nota van uw opmerkingen betreffende de sluiting van het restaurant op zondag en maandag. We zullen ze doorgeven aan onze directie.

Deze sluiting is echter tijdelijk en wij hopen het restaurant vanaf september elke dag te kunnen openen.

Neem contact met ons op per e-mail indien u dit wenst te bespreken. U kunt ons schrijven op contact@r-hotel.be ter attentie van Xavier Kuetgens, onze Front Office Manager.

Wij wensen u een prettig weekend.

Met vriendelijke groeten,
Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 juni 2021

Het hotel is up to date anno 2021, goede ligging, nette kamers en zwembad/welness, goeie bedden, vriendelijk personeel, gratis parking en uitstekende wi-fi.
Wat voor ons negatief was:
Geen frigo/bar in de kamer, en dat voor een 4
Organisatorisch hebben ze nog veel te leren,
oa ontbijtbuffet, een sober ontbijt werd op de kamer gebracht zonder koffie of thee, terwijl wij net van een ander 4 sterren hotel kwamen, daar mocht je coronaproof zelf je plateau nemen en aanschuiven aan het ontbijtbuffet en dan op je kamer ontbijten en indien nodig nog eens terug gaan.
Ook het te pas en te onpas de kamer binnenkomen om te poetsen of te controleren of er gepoetst geweest is stoorde ons, terwijl wij zelf aangegeven hadden dat de kamer voor die 3 nachten NIET moest gepoetst worden.
Prijs/kwaliteit!!! kan beter ook zonder Corona, er zijn veel dergelijke 4 sterren hotels met een betere prijs.

Kamertip: Tip is niet nodig, wij hadden kamer 109, niet aan de straatkant en zicht op de heuvels.
Datum van verblijf: juni 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Dekeyzerpeter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2021

Geachte heer Dekeyzer,

Wij danken u dat u de tijd neemt om uw gevoelens met ons te delen. We waarderen de feedback van onze klanten omdat we altijd op zoek zijn naar manieren om ons te verbeteren.

Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen alles in het werk stellen om deze te verbeteren.

Koffiezetapparaten staan gratis ter beschikking van de gasten in al onze kamers. Als u nog een warme drank wilt, vraag er dan gewoon om. U moet echter weten dat wij eindelijk ons restaurant hebben kunnen heropenen, evenals ons ontbijtbuffet.

Kom gerust terug naar ons via e-mail: contact@r-hotel.be onder de aandacht van Xavier Kuetgens, de Front Office Manager, als u dit wenst te bespreken.

Wij wensen u een geweldige dag en een geweldig zondag.

Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 mei 2021

We hadden vanuit onze kamer een fantastisch zicht op de groene heuvels. Na een dagje wandelen kon je in het zwembad lekker ontspannen. We kregen het ontbijt op de kamer. We misten wel de afwisseling die je kan hebben van een buffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader want wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank elsje9000
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2021

Geachte,
Wij danken u voor uw vriendelijke feedback en hopen u binnenkort terug te zien bij ons.
Wij zijn blij dat wij eindelijk onze verschillende diensten en infrastructuren weer hebben kunnen openen.

Met vriendelijke groeten,
Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2021

Van het inchecken tot kamer, zwembad, restaurant en bediening ... alles was tip top in orde.
Omwille van COVID-19 dienden we in onze kamer te eten, maar deze was zeer ruim en met een mooi uitzicht waardoor we helemaal vergaten dat we op onze kamer zaten.
Pluspunt : productjes van Azarro

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank vvds1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2021

Geachte,

Wij hebben uw feedback goed ontvangen waarvoor onze oprechte dank.
Wij zullen met veel plezier u weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 mei 2021

Het was een zeer aangenaam en modern hotel, met een ideale ligging. Wandelaars kunnen de ninglinspo en la hoegne goed bereiken. Het is ook een fietsvriendelijk hotel met de nodige voorzieningen. Hier kom ik terug

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank maxim1234452021
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2021

Beste Maxim,

Wij danken u voor uw mooie commentaar en zijn tevreden dat uw verblijf een succes is geweest.


Wij verwelkomen u zeer graag terug.

Met vriendelijke groeten,
Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken