Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com209 US$
Expedia.com209 US$
eDreams209 US$
Priceline209 US$
FindHotel209 US$
Agoda.com209 US$
Beoordeeld op 23 maart 2021

Ondanks de coronamaatregelen doet het personeel erg hun best om het verblijf aangenaam te maken. Het prachtige binnenzwembad was een fijne afwisseling in deze barre tijden. De ligging is vlak aan de afrit, dus gemakkelijk te bereiken. Het centrum en de grotten (nu wel gesloten) liggen op wandelafstand.

Datum van verblijf: maart 2021
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2021

Geachte heer Cloos,

Wij hebben uw vriendelijke feedback goed ontvangen waarvoor onze oprechte dank.

Wij zullen met veel plezier u weer verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 11 februari 2021

Hotel is een echte eye-catcher. Het zit'm in de details: douchegel van Azzaro en koffie van Starbucks en Nespresso is een grote meerwaarde. Ook welness gedeelte is aangenaam vertoeven. Het ontbijt werd op de kamer geserveerd omwille van Corona, dit was voldoende en zeer verzorgd.

Datum van verblijf: februari 2021
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2021

Beste Lotje,

Wij danken u voor uw bezoek in ons hotel en voor uw vriendelijke commentaar.

Wij hopen u weer te mogen zien en wensen u een fijne dag verder.

Beoordeeld op 19 januari 2021

+ Verzorgde kamer
+ Vriendelijk personeel
- Op Booking staat bij de vragen beantwoordt door het hotel dat de sauna en jacuzzi open zijn nu maar bij aankomst bleek van niet
- ontbijt was minimalistisch, er werd geen koffie of thee geserveerd, we moesten ons behelpen met een klein apparaatje dat je sowieso al op de kamer hebt bij aankomst en dat bovendien niet goed werkte

Datum van verblijf: januari 2021

Beste,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geven het door aan de betrokken afdeling. Wij zien de feedback van onze klanten heel graag om ons altijd te verbeteren.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 27 december 2020

Door het Covid-gedoe hebben we ons gepland verblijf aan dit hotel verplaatst van mei naar augustus. Tijdens ons verblijf hebben we maximaal genoten van het hotel en zijn voorzieningen. Het hotel stelde alles in zijn werk om corona-proof te handelen. De mensen aan het onthaal waren zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben genoten van het ontbijt (corona-proof aangeboden), een drie-gangen-maaltijd, het zwembad en een mooie kamer. Ook de kids (volwassenen) waren in hun nopjes. Met z'n 5 hebben we La Redoute beklommen en een heerlijk MTB-tochtje gedaan. Het hotel is hiervoor prima gelegen en goed uitgerust. Hier komen we nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2020

Geachte Paul,

Wij danken u voor uw vriendelijke feedback en hopen u binnenkort terug te zien bij ons, Wij hopen u spoedig te mogen verwelkomen om van al onze verschillende diensten gebruik te maken!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 november 2020

Het hotel en de kamer zijn heel proper. Vriendelijk personeel, maar niemand spreekt er helaas Nederlands. Het ontbijt was heel lekker. Bar en restaurant zijn wat aan de dure kant. Ideale ligging om uitstapjes te maken.

Datum van verblijf: november 2020

Goeiemorgen Jolien,
Wij hebben uw feedback goed ontvangen waarvoor onze oprechte dank.

Wij zullen met veel plezier u weer verwelkomen in ons hotel.