154 US$
Booking.com154 US$
Hotels.com154 US$
eDreams154 US$
Beoordeeld op 13 november 2020

Het hotel en de kamer zijn heel proper. Vriendelijk personeel, maar niemand spreekt er helaas Nederlands. Het ontbijt was heel lekker. Bar en restaurant zijn wat aan de dure kant. Ideale ligging om uitstapjes te maken.

Datum van verblijf: november 2020
Direction R hotel experiences, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Goeiemorgen Jolien,
Wij hebben uw feedback goed ontvangen waarvoor onze oprechte dank.

Wij zullen met veel plezier u weer verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 30 oktober 2020

Alles was perfect! Mooie kamer. Mooi uitzicht, lekker ontbijt, heel proper. Wij komen zeker nog terug. De sauna en het zwembad waren fantastisch, ook heel uitgebreide fitness. Alles is voorzien in dit hotel. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Elodie François, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2020

Geachte,

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Nicolas

Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel dat zeer nette nieuwe kamers heeft, ruime kamers, leuke integratie van de badkamer in de kamer, goede opvolging van de corona regels, gezellige bar en hoge kwaliteit in het Umami restaurant, beetje prijzig maar dat mag de pret niet drukken, als je goedkoop wil moet je hier niet zijn.

Datum van verblijf: oktober 2020
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beste Harry,

Wij danken u voor uw mooie commentaar en zijn tevreden dat uw verblijf een succes is geweest.

Wij verwelkomen u zeer graag terug.

Beoordeeld op 4 oktober 2020

Enkele minpuntjes: ongemakkelijke zetels en zitblokken in de bar nodigen niet uit om er gezellig te blijven zitten. De menukaart wordt alleen in het Frans aangeboden, wat voor sommige gerechten toch wel wat problemen geeft.

Datum van verblijf: september 2020
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Freddy,

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie en positieve commentaar. Uw opmerkingen worden goed genoteerd en wij waarderen uw feedback die wordt zeker vervolgt.

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Beoordeeld op 1 oktober 2020

We hebben genoten van ontvangst, bar en omgeving. De kamer was mooi en onderhouden. Centrum is op wandelafstand.
Enkel bij ontbijt konden de hygiene en covid maatregelen beter toegepast worden, maar dat hebben we direct gemeld.

Datum van verblijf: september 2020

Beste,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geven het door aan de betrokken afdeling.

Wij zien de feedback van onze klanten heel graag om ons altijd te verbeteren.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.