Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
163 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 18/03/21
eDreams
Booking.com
163 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 18/03/21
Expedia.com163 US$
Hotels.com163 US$
Trip.com163 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (497)
Beoordelingen filteren
497 resultaten
Waardering van reizigers
254
171
48
18
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
254
171
48
18
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 497 beoordelingen
Beoordeeld op 30 oktober 2020

Alles was perfect! Mooie kamer. Mooi uitzicht, lekker ontbijt, heel proper. Wij komen zeker nog terug. De sauna en het zwembad waren fantastisch, ook heel uitgebreide fitness. Alles is voorzien in dit hotel. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank katrienschelstraete2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elodie François, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2020

Geachte,


Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie en positieve commentaar.


Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Met vriendelijke groeten,
Nicolas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel dat zeer nette nieuwe kamers heeft, ruime kamers, leuke integratie van de badkamer in de kamer, goede opvolging van de corona regels, gezellige bar en hoge kwaliteit in het Umami restaurant, beetje prijzig maar dat mag de pret niet drukken, als je goedkoop wil moet je hier niet zijn.

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank harryk946
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beste Harry,

Wij danken u voor uw mooie commentaar en zijn tevreden dat uw verblijf een succes is geweest.


Wij verwelkomen u zeer graag terug.

Met vriendelijke groeten,

Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 oktober 2020

Enkele minpuntjes: ongemakkelijke zetels en zitblokken in de bar nodigen niet uit om er gezellig te blijven zitten. De menukaart wordt alleen in het Frans aangeboden, wat voor sommige gerechten toch wel wat problemen geeft.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank freddytees
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Freddy,

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie en positieve commentaar. Uw opmerkingen worden goed genoteerd en wij waarderen uw feedback die wordt zeker vervolgt.

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.


Met vriendelijke groeten,

Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2020

We hebben genoten van ontvangst, bar en omgeving. De kamer was mooi en onderhouden. Centrum is op wandelafstand.
Enkel bij ontbijt konden de hygiene en covid maatregelen beter toegepast worden, maar dat hebben we direct gemeld.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank kfloru487740
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geven het door aan de betrokken afdeling.

Wij zien de feedback van onze klanten heel graag om ons altijd te verbeteren.


Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2020

Twee dagen geboekt met gastronomische pakket en dat laatste (en eigenlijk al het eten) viel zwaar tegen.

Samengevat:
- kamer: op zich prima
- personeel in receptie: uitstekend en meertalig
- personeel in restaurant: plichtmatig en veelal alleen Franstalig
- restaurant: eten matig en veel te duur voor de geleverde kwaliteit

Allereerst werd niet gevraagd op welke dag wij het gastronomische diner wilden, met wat moeite kon dat naar de tweede avond. Na het serveren van ons aperitief stond het voorgerecht al op tafel na de eerste slok, bij het mandje brood werd geen boter gegeven en de olijven moest je kennelijk met je handen eten.
Het apertiefglas werd van tafel gehaald in een onoplettend moment van ons voordat het leeg was, grootste deel van de bediening spreekt alleen Frans (en ik niet) en dat verwacht ik niet in het restaurant van een 4-sterrenhotel.
Biefstuk was niet rood (rare) maar ruimschoots medium, de frieten slap. Enige positieve waren de groenten in hoeveelheid en smaak.

Ontbijt was (waarschijnlijk door COVID-19) matig qua keuze en werd uitgeserveerd.

Wasbak op kamer liep niet door.
Op de veiligheidsinstructie op onze kamer (206) was kamer 205 gemarkeerd.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank familie351
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Geachte,

Wij danken u dat u de tijd neemt om uw gevoelens met ons te delen. We waarderen de feedback van onze klanten omdat we altijd op zoek zijn naar manieren om ons te verbeteren.

Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen alles in het werk stellen om deze te verbeteren.

Kom gerust terug naar ons via e-mail: contact@r-hotel.be onder de aandacht van Manuel Rodrigues, de Food and Beverage Manager, als u dit wenst te bespreken.


Wij wensen u een geweldige dag en een geweldig weekend.

Teri

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken