163 US$
Expedia.com163 US$
Hotels.com163 US$
Trip.com163 US$
Beoordeeld op 30 oktober 2020

Alles was perfect! Mooie kamer. Mooi uitzicht, lekker ontbijt, heel proper. Wij komen zeker nog terug. De sauna en het zwembad waren fantastisch, ook heel uitgebreide fitness. Alles is voorzien in dit hotel. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Elodie François, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2020

Geachte,

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Nicolas

Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel dat zeer nette nieuwe kamers heeft, ruime kamers, leuke integratie van de badkamer in de kamer, goede opvolging van de corona regels, gezellige bar en hoge kwaliteit in het Umami restaurant, beetje prijzig maar dat mag de pret niet drukken, als je goedkoop wil moet je hier niet zijn.

Datum van verblijf: oktober 2020
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beste Harry,

Wij danken u voor uw mooie commentaar en zijn tevreden dat uw verblijf een succes is geweest.

Wij verwelkomen u zeer graag terug.

Beoordeeld op 4 oktober 2020

Enkele minpuntjes: ongemakkelijke zetels en zitblokken in de bar nodigen niet uit om er gezellig te blijven zitten. De menukaart wordt alleen in het Frans aangeboden, wat voor sommige gerechten toch wel wat problemen geeft.

Datum van verblijf: september 2020
Stéphane Lhonneux, Directeur général van R hotel experiences, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Freddy,

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw constructieve reactie en positieve commentaar. Uw opmerkingen worden goed genoteerd en wij waarderen uw feedback die wordt zeker vervolgt.

Wij hopen u weer binnenkort te mogen zien.

Beoordeeld op 1 oktober 2020

We hebben genoten van ontvangst, bar en omgeving. De kamer was mooi en onderhouden. Centrum is op wandelafstand.
Enkel bij ontbijt konden de hygiene en covid maatregelen beter toegepast worden, maar dat hebben we direct gemeld.

Beste,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke commentaar. Wij hebben uw opmerkingen goed genoteerd en geven het door aan de betrokken afdeling.

Wij zien de feedback van onze klanten heel graag om ons altijd te verbeteren.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 27 september 2020

Twee dagen geboekt met gastronomische pakket en dat laatste (en eigenlijk al het eten) viel zwaar tegen.

Samengevat:
- kamer: op zich prima
- personeel in receptie: uitstekend en meertalig
- personeel in restaurant: plichtmatig en veelal alleen Franstalig
- restaurant: eten matig en veel te duur voor de geleverde kwaliteit

Allereerst werd niet gevraagd op welke dag wij het gastronomische diner wilden, met wat moeite kon dat naar de tweede avond. Na het serveren van ons aperitief stond het voorgerecht al op tafel na de eerste slok, bij het mandje brood werd geen boter gegeven en de olijven moest je kennelijk met je handen eten.
Het apertiefglas werd van tafel gehaald in een onoplettend moment van ons voordat het leeg was, grootste deel van de bediening spreekt alleen Frans (en ik niet) en dat verwacht ik niet in het restaurant van een 4-sterrenhotel.
Biefstuk was niet rood (rare) maar ruimschoots medium, de frieten slap. Enige positieve waren de groenten in hoeveelheid en smaak.

Ontbijt was (waarschijnlijk door COVID-19) matig qua keuze en werd uitgeserveerd.

Wasbak op kamer liep niet door.
Op de veiligheidsinstructie op onze kamer (206) was kamer 205 gemarkeerd.

Geachte,

Wij danken u dat u de tijd neemt om uw gevoelens met ons te delen. We waarderen de feedback van onze klanten omdat we altijd op zoek zijn naar manieren om ons te verbeteren.

Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen alles in het werk stellen om deze te verbeteren.

Kom gerust terug naar ons via e-mail: contact@r-hotel.be onder de aandacht van Manuel Rodrigues, de Food and Beverage Manager, als u dit wenst te bespreken.

Wij wensen u een geweldige dag en een geweldig weekend.