Nathalie H
Antwerpen, België

Leuk verblijf, wel verouderd

3,0 van 5 bollen7 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gezellig verblijf, jammer genoeg waren er 2 sauna's gesloten. De faciliteiten zijn verzorgd maar duidelijk verouderd, zo drijft een draad los in het zwembad die normaal in de muur zou moeten vasthangen. De jacuzzi is niet warm, net zoals de andere grote buitensauna. Restaurant is niet gezellig om te zitten, wel enorm aangenaam personeel.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
    9.8 km van Kuur En Wellnesscentrum Yolande Buekers
    Herenhuis uit 1882/Mansion from 1892
    11.9 km van Kuur En Wellnesscentrum Yolande Buekers
    Bar/lounge
    Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
    11.7 km van Kuur En Wellnesscentrum Yolande Buekers
    Bar/lounge
    9.9 km van Kuur En Wellnesscentrum Yolande Buekers
    11.5 km van Kuur En Wellnesscentrum Yolande Buekers
    12.2 km van Kuur En Wellnesscentrum Yolande Buekers
    Restaurant
    Meer hotels in Wellen bekijken
    Beoordeeld op 20 februari 2022

Een mooie verjaardagsbon en een zure zondag werd helemaal TOP in het kuuroord en saunapaleis van Yolanda Bueckers. Vriendelijke ontvangst, woordje uitleg door Yolanda zelf. Zalige gelaatsverzorging door Hilde en dan die machtige lichaamsmassage met de handen van Niki. Dankjewel. ‘S Middags iets lekkers in de gezellige mini-taverne en een heel gezellige namiddag in het saunapaleis. Spijtig dat het caldarium buiten gebruik was, maar we hebben genoten van de andere faciliteiten. Wat ik wel als tip wil meegeven, waterfonteinen om te drinken in het saunapaleis of verkoop van drankflesjes om vochtbalans in evenwicht te houden. Voor de rest een heel geslaagde dag gehad die we afsloten met een lekker warm broodje kip. Twee vriendinnen uit de Kempen

Datum van verblijf: februari 2022
    Beoordeeld op 5 februari 2022 via mobiele applicatie

Wellness was fijn hoewel niet alles beschikbaar was, waarschijnlijk door de gezondheidsmaatregelen.
    Lockers van slechte kwaliteit; sleuteltjes pasten slecht en eentje brak af tijdens het openen van de locker. Moesten we 25 (!) euro voor bijbetalen terwijl er duidelijk problemen waren met de slotjes - zowel bij mijn locker als bij die van mijn partner.

Datum van verblijf: februari 2022
    Beoordeeld op 31 januari 2022

Een echt aanrader.
    Je komt helemaal tot rust.
    Vele verschillende faciliteiten. Vooral het mineraal bad, daar kan je uren in liggen. Voor de diehards is er een blokhut, HEET🥵🥵🥵
    En super vriendelijke ontvangst.
    De spaghetti is heerlijk!!!

Datum van verblijf: januari 2022
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 9 januari 2022

Ik bezocht dit complex met mijn man na de drukke feestdagen. Bij het binnenkomen werden we heel vriendelijk onthaald door de receptioniste. Je krijgt inderdaad een potje scrubzout en ik kreeg ook een duidelijke uitleg waarom je moet scrubben na een saunabezoek ( was mij nooit eerder verteld) en waarom je dit nu individueel ontvangt ( owv hygiënische maatregelen) . Het stoorde mij absoluut niet dat dit in een plastic potje was ( waar zou je dat anders in moeten doen ?)
    Daarna werden we onthaald door de eigenares en kregen we uitleg over het kuuroord en waar je op moet letten. Ook deze aandachtspunten heb ik nooit eerder gekregen bij andere wellnesscentra. Hier draait het om het welzijn en de gezondheid van de klant wat me een veilig en aangenaam gevoel gaf.
    Wij waren er op een maandag en ze boden ons de spaghetti promo aan waar we dan ook gebruik van gemaakt hebben. De dame in het restaurant was heel vriendelijk. De spaghetti was lekker ( kaas en brood inbegrepen voor de prijs van €8,50).
    Na het lezen van de vorige recencies gingen we er met een bang hartje naartoe, maar dit was absoluut nergens voor nodig. Prijs / kwaliteit is dit dik in orde ! Wij gaan zeker terug .

Datum van verblijf: januari 2022
    Beoordeeld op 27 december 2021

Bij aankomst krijgen we Yolanda ( eigenaar ) te zien . Een heel dominante vrouw , bijna op het onbeleefde af. We moesten nog eten dus maken we gebruik van ‘Het restaurant ‘. Een verouderd gebouw net zoals de rest , stofferig en QR code nergens gevraagd terwijl dit verplicht is . Voetenbaden leeg , koude water douches staan af . Hotelkamer oud , rioolgeur in de badkamer en douche van vorige eeuw . Ontbijt : 2 broodjes , kaas en hesp , confituren en choco , lauwe koffie /thee , niets meer niets minder. Yolanda is een onvriendelijke dame en helemaal niet klantvriendelijk! Veel te duur voor wat je krijgt .

Datum van verblijf: december 2021