Jeroen
Bergeijk, Nederland

Lekkere koffie en niet eens zo duur

Beoordeling van De Pits
4,0 van 5 bollen19 dec 2023 beoordeeld
Ik was op het circuit en kwam er bij toeval terecht (zou niet weten hoe je er anders moet komen), vanuit achter het circuit kon je er komen door naar boven te lopen.
Vanuit het restaurant heb je dan ook mooi uitzicht op het circuit.
Het was buiten niet zo'n mooi weer, het restaurant was niet druk/net open.
We hebben er alleen koffie & cola gedronken.
De koffie kwam met een kleine crossiant en 3 koekjes en slagroom, ik vond het zelf een luxeus aangekleden koffie, en het bleek uiteindelijk bij elkaar niet eens zo duur te zijn, ik geloof dat ik maar 6,5 euro moest afrekenen en dat is voor Nederlandse begrippen erg goedkoop. Daarbij was men ook vriendelijk ondanks dat we alleen koffie & cola hadden. Ik denk dat je er ook mooi kan wandelen, dus dan is dit misschien wel een mooie plek om even te stoppen en te drinken. Het is vrij groot en volgens mij hebben ze ook een sauna.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
8.8 km van De Pits
Bar/lounge
Meer hotels in Zolder bekijken
Beoordeeld op 9 oktober 2023 via mobiele applicatie

We waren in Zolder voor een familiebijeenkomst en hadden geboekt bij de Pits
Heel vriendelijk onthaal en de standaard kamers zijn oké, geen vasttapijt, netjes en een goed bed
Lekker ontbijt op zondag maar wat een uitzicht! We konden bedrijvigheden zien op het circuit
We waren heel tevreden en keren zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 27 februari 2023 via mobiele applicatie

Mevr.Cintya de op birov werek is een unike mevr proficiat aan goie werek en uitstekende respekt .Zij is echte goud vaarde frau altijd goed gedraagen meet gasten voon wellnes ,merci mevr.Cintya voor de rest alles ok eten in restorant is erg leker

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 17 december 2022

Attente en snelle bediening, zowel tijdens het aperitief als aan tafel. Het driegangenmenu was goed verzorgd, de porties waren meer dan voldoende. Met 60 euro p.p., incl. dranken, was dit menu z'n prijs meer dan waard.

Kamertip: De parking is wat aan de kleine kant. Als die vol is, moet je uitwijken naar de straat achter het hotel.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 26 november 2022 via mobiele applicatie

Topbediening wat een vrolijke heerlijke garçon. Grote groep komen eten, was allemaal lekker de desserts zijn gigantisch. Nette zaak met veel ruimte. Maar de garçon was een bonus. Harde werker en grote glimlach. Aan de eigenaar hou hem maar in ere

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 13 november 2022

Prachtig en rustig gelegen in een bosrijke omgeving..voldoende ruime parkeergelegenheid. Ontbijt en keuzemogelijkheden van hoog en verzorgd niveau, avondeten heel lekker. Uitermate vriendelijk. Startpunt voor mooie fietstochten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2022