“Eten & Slapen , totale verwennerij”
Beoordeling van 'T Pure Genot

'T Pure Genot
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Dilsen
Beschrijving: Restaurant met pure en verse producten
Beschrijving: Restaurant met pure en verse producten
18 augustus 2021 beoordeeld

Wij hebben super hard genoten zowel van het eten als het slapen met een relaxerende jacuzzi erbij. Het eten was top, speciaal en verrassend. De bediening was zeer goed, vriendelijk, attent, soms met een vleugje humor. Dit restaurant en b&b voldeed aan al onze verwachtingen. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

20 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier eerder toevallig terecht. Wat een aangename verrassing zowel op gastronomisch als op logementsvlak. Het is lang geleden dat we nog zo in de watten werden gelegd als door deze 2 fantastische dames.

11 juli 2021 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst Doch kregen weinig tijd om rustig keuze te maken. Bleef bij tafel staan terwijl we kaart nog a het bekijken waren.
Dranken kaart via QR Code te bekijken. Mogelijk door corona regels echter in dit type restaurant zit ik liever zonder telefoon.
Voorgerecht, kreeft kroket korst was te hard. Mogelijk te lang gebakken. Prachtig geserveerd.
Kwaliteit prijs verhouding is ons inziens niet in verhouding
We gaan het nog keer proberen.

11 juli 2021 beoordeeld

Met stijl ingerichte en en verzorgde kamers. Ontbijt was perfect met focus op lokale producten. Genoten van het culinair arrangement. Heel vriendelijke ontvangst . Doe zo voort.

15 juni 2021 beoordeeld

Super fijn verblijf gehad. Vriendelijk ontvangst, mooie en gezellige kamer, super ontbijt en overheerlijk diner. 100% 't pure genot!

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die 'T Pure Genot bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In 'T Pure Genot geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.