Volledig restitueerbaar voor vr 31 mei
Word beloond met One Key
Stijn D

Twee nachten in hotel Alizé

5,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeld
Heel prettig verblijf. Twee nachten met ontbijt. Een vriendelijk onthaal met de nodige info. De kamer is ruim en het bed comfortabel. Er is koffie en deca (poeder) en een waterkoker aanwezig. Aangename inloopdouche (met shampoo en douchegel inbegrepen). Het ontbijtbuffet is gevarieerd en alles wat je nodig hebt is er. Gratis gebruik van de sauna is een leuke extra. Parkeren op de afgesloten parking kost €10/nacht, maar je auto staat veilig. In Moeskroen zelf valt weinig te beleven, maar er zijn voldoende steden in de nabijheid (Lille, Kortrijk) om dit hotel als uitvalsbasis te gebruiken. Een echte aanrader.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 20 mrt 2024
Beste Stijn,

Dank u voor uw mooie beoordeling! Het doet ons enorm plezier te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

We streven er altijd naar om onze gasten een warm welkom te geven en te voorzien van alle nodige informatie voor een aangenaam verblijf. Fijn om te horen dat u de ruime kamer en comfortabel bed waardeerde, evenals de voorzieningen zoals koffie en thee.

Ons ontbijtbuffet wordt zorgvuldig samengesteld om aan de diverse behoeften van onze gasten te voldoen, dus het is fantastisch om te horen dat u alles vond wat u nodig had.

We zijn verheugd dat u hebt genoten van het gebruik van onze sauna, en we zijn blij dat u de veiligheid van onze afgesloten parkeergelegenheid waardeerde.

Nogmaals hartelijk dank voor uw aanbeveling. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Didier de Weerdt
          • ibis Styles
          4.7 km van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron
          Meer hotels in Mouscron bekijken
          Beoordeeld op 6 augustus 2023

We zijn met een bongo bon gaan ontbijten. Het personeel was zeer vriendelijk en ondanks de drukte was het zeer aangenaam. Alles werd bijgevuld en het buffet was perfect. Het was ook zeer netjes . Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2023
          • Reistype: Reisde alleen
          Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2023

Beste annenwim,

ik ben blij te lezen dat je ons ontbijt met bubbels goed geapprecieerd hebt !

Tot een volgende keer dan maar !

Groeten,

Didier DE WEERDT

Beoordeeld op 18 december 2022 via mobiele applicatie

We hebben een fijn verblijf gehad.
          Bij aankomst gemeld bij de receptie en zo konden we gebruik maken van de parking (€10 per nacht).
          De eigenaar sprak zelfs een beetje Nederlands, dit was heel fijn.
          We hadden geboekt via wonderbox en geupgrade naar de bruidssuite met 2-persoonsjacuzzi.
          De kamer was al een uur eerder klaar en we zijn er al in!
          Heel leuk twee zwanen met rode snippers op bed.
          De televisie konden we helaas niet goed verbinden met elf iPhones, maar uiteindelijk waren we voor qualitytime daar samen.
          Smiddags zijn we in de jacuzzi gegaan. Bubbelbad mooi!
          De vloer van de badkamer en het toilet is erg koud. Daar mag een matje in gelegd worden. Nu had ik slofjes bij dus was prima zo opgelost.
          We zijn Savonds gaan eten bij het restaurant Meat'ing. Een echte aanrader! Wel even reserveren van te voren. Hotel ligt lekker centraal en dit restaurant was ook nog geen 10 minuten lopen.
          Het is mogelijk om voor €2,50 pp een ontbijt op de kamer te krijgen. Wij hebben sochtends gewoon gebruik gemaakt van het buffet.
          Schenk jus d'orange in een mooi simpele stofzuiger. We hebben lekker ontbeten.
          Heerlijk om op zondag pas om 11 uur uit te hoeven checken. Na het ontbijt hebben we nog niet eens ontspannen op de kamer en zijn we om 11 uur weggegaan.
          Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen.

Kamertip: Boek zeker de suite nuptiale! Heerlijke jacuzzi en douche. En dat bed is lekker groot en slaapt lekker!!
          Datum van verblijf: december 2022
          Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2022

Beste Kirby v,

leuk dat je het hotel aangenaam vindt.

Weet dat er in elke badkamer een matje ligt !

Tot een volgende keer dan maar !

Groeten,

Didier DE WEERDT

Beoordeeld op 28 augustus 2022

Hotel Alizé ligt pal in het centrum van Moeskroen. Het hotel is een prachtig viersterrenhotel, dat service en kwaliteit hoog in het vaandel draagt. Nette kamers waar badkamer en toilet gescheiden zijn. Heel hygiënisch. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden ook een jacuzzi. Leuk!

Datum van verblijf: augustus 2022
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Beste patrickwD518CM

alvast bedankt voor de leuke review en tot een volgende keer ?

Beoordeeld op 25 juli 2022

Vriendelijk onthaal aan de receptie. Lekker en uitgebreid ontbijt en een behulpzaam en vriendelijk meisje in de ontbijtruimte. Daar wij er waren met die extreme hitte was het aangenaam binnenkomen in het airco gekoelde hotel. Wij hadden onze fietsen bij en konden die veilig wegzetten in de garage. Daar je al kon ontbijten vanaf 6:30 uur konden wij in de voormiddag een kleine fietstocht doen en na de middag heerlijk uitrusten in onze grote, frisse kamer. Grote en propere badkamer.

Datum van verblijf: juli 2022
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Beste Daydream427302,

bedankt voor deze leuke review, dit maakt enorm veel plezier !

we hebben inderdaad de label "Bienvenue vélo", wat heel wat voordelen biedt aan fietsers

Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Ik en mijn partner hebben een aangenaam verblijf gehad in dit hotel. De mensen waren heel vriendelijk zowel aan de telefoon, via mail als in persoon. De kamer was perfect in orde, heel proper, groot,...Het ontbijt was lekker en uitgebreide keuze in het buffet.

Datum van verblijf: juli 2022
          DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Alizé Mouscron, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2022

BesteEnzoN259,

bedankt voor jouw super review, dit maakt enorm veel plezier !